رونمایی اپل از اولین هدفون بی سیم بدون نویز+عکس

کدخبر: ۳۷۷۹۹۳
اپل اعلام کرده است که ایرپاد مکس به قیمت ۵۴۹ پوند، اولین هدفون بی‌سیم بدون نویز است.
رونمایی اپل از اولین هدفون بی سیم بدون نویز+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد هدفون‌های جدید بخش خوبی از هدفون‌های بی‌سیم اپل (AirPods Max) مجهز به بلوتوث و بلندگو‌هایی با کیفیت و البته قیمت بالا را به خود اختصاص داده‌اند.

ایرپاد مکس از قابلیت حذف نویز فعال و فناوری صوتی فضایی اپل برخوردار است که صدای فراگیر و حالت شفافیت شبیه به حالت AirPods Pro را شبیه سازی می‌کند.

رئیس بازاریابی اپل گفت: طراحی صوتی سفارشی، همراه با تراشه‌های قدرتمند H۱ و نرم افزار پیشرفته، ایرپاد مکس را قادر می‌سازد تا از صدای محاسباتی برای ارائه امکان تجربه بی‌نهایت گوش دادن استفاده کند.

هدفون‌ها دارای یک سیستم پردازش صوتی محاسباتی مشابه بلندگوی هوشمند هوم پاد هستند که موسیقی را در زمان واقعی متناسب با شکل صورت، مو و عینک کاربران تنظیم می‌کند تا به طور مداوم یک صدای آشکار و دقیق تولید کند. تاج دیجیتال نیز از ساعت اپل به عنوان کنترل کننده میزان صدا و پخش عمل می‌کند.

این محصول دارای شکل نسبتاً سنتی با سربند مشبک و بالشتک‌های گوش پارچه‌ای است که از طریق آهنربا به لیوان‌های آلومینیومی متصل می‌شوند تا به راحتی جایگزین شوند. بالای کاسه گوش راست یک دکمه برای فعال کردن نویز و همچنین یک دکمه تاج دیجیتال است، شبیه به آنچه در اپل واچ برای کنترل میزان صدا و پخش دیده می‌شود.

شارژدهی این محصول ۲۰ ساعت زمان می‌برد، اما از طریق کابل لایتنینگ، شارژ کامل دو ساعت طول می‌کشد و مانند سایر محصولات آیفون، آداپتور برق USB نیز در آن موجود نیست.

این رونمایی تعجب کاربران و کاسبان فناوری را به یک میزان برانگیخت. در درجه اول قیمت که تقریباً دو برابر بیشتر از رقبای خود و PlayStation ۵ سونی است.

هدفون بی سیم اپل

طراحی قاب پارچه‌ای هوشمندی که هدفون‌ها در آن قرار دارند به شکلی است که آن را همواره برای مسافرت آماده و ایده آل نگه می‌دارد.

ایرپاد مکس در ۱۵ دسامبر در انگلیس در دسترس خواهد بود و به دستگاه اپل با سیستم عامل‌های iOS ۱۴.۳، iPadOS ۱۴.۳ یا MacOS ۱۱ Big Sur یا بالاتر نیاز دارد.

اپل در زمینه هدفون با رقابت بالایی روبه‌روست؛ نه تنها رقبای پیشرو در بازار مانند Bose، Sony و B&W که هدفون‌های مشابهی با قیمت تقریبی ۳۰۰ پوند تولید می‌کنند، بلکه از مارک Beats نیز که طیف وسیعی از هدفون‌های بدون نویز را به فروش می‌رساند، جلوتر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید