واکنش حناچی به رتبه نخست شهرداری در فساد

کدخبر: ۳۷۸۰۲۲
شهردار تهران در واکنش به رتبه نخست شهرداری در فساد گفت: شفافیت اصلاح فرآیندها و مبارزه سیستمی با فساد را به عنوان بهترین راهبرد بهبود سلامت اداری بدون هیاهو و جدیت دنبال می‌کنیم.
واکنش حناچی به رتبه نخست شهرداری در فساد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره فساد در شهرداری اظهار داشت: پرداختن به پدیده مذموم فساد اداری نباید با غفلت از زحمات و خدمات صادقانه قاطبه خدمتگزاران شریف شهرداری‌ها همراه شود.

 

وی افزود: از ابتدای این دوره مدیریت شهرداری، شفافیت اصلاح فرآیندها و مبارزه سیستمی با فساد را به عنوان بهترین راهبرد بهبود سلامت اداری بدون هیاهو و جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران روز گذشته در صحن علنی شورای شهر گفت: فساد آزاردهنده‌ترین و مشمئز‌کننده‌ترین صفاتی است که در مواجه با شهرداری شهروندان را آزار می‌دهد و دیو هفت سر فساد در شهرداری آنچنان در جای جای این سازمان رخنه کرده که متأسفانه در میان همه دستگاه‌ها هنوز شهرداری در میزان دریافت رشوه و پارتی‌بازی رتبه اول را دارد.

وی گفت: برخی از عناصر فاسد فکر می‌کنند باید از این نمد برای خود کلاهی ببافند که برای مقابله با این مسأله شناسایی افراد فاسد تشویق افرادی که تخلفات را گزارش می‌دهند و شفافیت از بهترین راهکارها است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید