آتشی که جان ۶ نفر را در یک باغ در بزرگراه آزادگان گرفت

کدخبر: ۳۷۸۳۲۷
اقتصادنیوز : سخنگوی آتی نشانی درباره آتش سوزی در یک باغ در بزرگراه آزادگان که منجر به فوت ۶ نفر شد توضیحاتی داد. در یک باغ کوچک حدودا ۳۰۰-۳۵۰ متری که دو اتاق کوچک ۲۰ – ۳۰ متری جمعا به وسعت ۴۰ -۴۵ متر کنار هم داشت که یک سوئیت کوچک دارای سرویس بهداشتی و آشپزخانه بود که این بخش دچار آتش سوزی شده بودند.
آتشی که جان ۶ نفر را در یک باغ در بزرگراه آزادگان گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص حادثه آتش سوزی صبح امروز و جان باختن شش نفر اظهار کرد: ساعت ۹:۴۷ دقیقه صبح امروز یک مورد تماس شهروند با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و اطلاع رسان شد.

وی افزود: مشاهده دود از یک باغ کوچک در بزرگراه آزادگان خیابان صفا اعلام شد که آنش نشان‌ها به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که در یک باغ کوچک حدودا ۳۰۰-۳۵۰ متری که دو اتاق کوچک ۲۰ – ۳۰ متری جمعا به وسعت ۴۰ -۴۵ متر کنار هم داشت که یک سوئیت کوچک دارای سرویس بهداشتی و آشپزخانه بود که این بخش دچار آتش سوزی شده بودند.

ملکی گفت: آتش نشان‌ها به سرعت وارد عمل شدند و آتش را خاموش کردند و در حین خاموش کردن آتش با وضعیت بی حال شش نفر که نقش بر زمین بودند روبرو شدند که دو نفر از این افراد دچار سوختگی بسیار شدیدی شده بودند و چهار نفر دیگر نیز در بخش دیگری از منزل بودند که سوختگی آن‌ها نسبتا کمتر بود که به تایید عوامل اورژانس و با حضور این عزیزان مشخص شد که متاسفانه هر شش نفر جان خود را ازدست داده بودند.

وی بیان کرد: عوامل آتش نشانی، آتش را خاموش کردند و روی در و دیوار‌ها به طور کامل آثار سوختگی و حرارت وجود داشت که حاکی از این است که در دقایق اولیه حداقل، حرارت بسیار زیاد بوده است و باعث شده که هر شش نفر در این حادثه جان خود را ازدست بدهند و سپس، محل تحویل عوامل انتظامی و قضایی شد که بررسی‌های کارشناسانه و تخصصی خود را انجام دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید