سحر تبر، شاخ جنجالی اینستاگرام به ده سال حبس محکوم شد

کدخبر: ۳۷۸۴۶۴
سحر تبر دختر 19 ساله که مهر ماه سال 98 در بازداشت به سر می برد، با اعتراض به حکم دادگاه امیدوار است مورد عفو قرار گیرد.
سحر تبر، شاخ جنجالی اینستاگرام به ده سال حبس محکوم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا، کمتر کسی است که اهل فضای مجازی و گشت زنی در  اینستاگرام  باشد و نام  سحرتبر  به گوشش نخورده باشد.  سحر تبر  دختر جوانی است که صفحه شخصی اش در  اینستاگرام  به دلیل گریم های ترسناکش دنبال کننده های زیادی پیدا کرده بود.اما بعد از مدتی فعالیت در اینستاگرام،همین صفحه و فعالیت هایش برای سحر تبر دردسرساز شد و توسط ماموران پلیس دستگیر شد.​

 

سحر تبر

سحر تبر  به ده سال حبس محکوم شد

فاطمه خویشند  معروف به سحرتبر   در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«در دادگاه محاکمه شدم و قاضی من را به تحمل ده سال  حبس  محکوم کرده است.البته حکم صادر شده قابل اعتراض بود و من اعتراض کردم.»

سحر تبر  در ادامه گفت:«چهار اتهام به من وارد شده بود که از دو اتهام  تبرئه  شدم. دلم نمی خواهد عناوین اتهامم حرفی بزنم چون امیدوارم مورد  عفو  قرار بگیرم.»

گفتگوی کامل خبرنگار رکنا با  سحرتبر  به زودی منتشر خواهد شد.

سحر تبر  کیست و چرا معروف شد؟

سحر تبر  یا فاطمه خویشوند، دختری متولد ۲۶ خرداد سال ۱۳۸۰ است که سیکل دارد و تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده و طبق آنچه در برنامه ۲۰:۳۰ پخش شد، پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند و با مادرش زندگی می‌کرد.

شهرت «فاطمه خویشوند» به خاطر عکس‌ها و فیلم‌های عجیب و غریبی است که از خود در اینستاگرام منتشر می‌کرد و سحر تبر نامی است که او برای خود در اینستاگرام برگزید.

در تصاویر  سحر تبر  گریم، فوتوشاپ و عمل‌ جراحی مشهود است؛ آن هم اعمال جراحی نامتعارفی که توسط یک پزشک جراحی زیبایی انجام شده و او از یک جایی به بعد فهمید با داشتن یک چهره عجیب و غریب و کارهایی همچون رفتن داخل سطل آشغال می‌تواند فالوئر یا دنبال کننده جذب کند و همین فالوئرها باعث شد خیل زیاد سفارش برای تبلیغ محصولات و افراد با رقم‌های بالا به سوی او روانه شود.

تصاویر  سحر تبر  در اینستاگرام روز به روز عجیب‌تر و ترسناک‌تر می‌شد و برای اینکه عجیب‌تر هم به نظر برسد اقدام به گریم‌های آنچنانی می‌کرد و بیش از پیش خود را ترسناک نشان می‌داد.

سحر تبر

پخش اعترافات سحر تبر در صداوسیما

۳۰ آبان ماه پس از دستگیری فاطمه خویشوند با نام مستعار سحر تبر، در بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما در برنامه‌ای تحت عنوان «صریح درباره فرهنگ»، اعتراف‌های وی ضمن ابراز ندامت از اقداماتش پخش شد که بازخوردهای فراوانی نیز در شبکه‌های اجتماعی و افکار عمومی داشت.

یکی از بخش‌های این برنامه به اظهارات سیما فردوسی روانپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی اختصاص داشت که عنوان کرد رفتارهای این شخص ناشی از اختلال‌های روانی است و باید قبل از رسیدن به این وضعیت بحرانی مورد توجه و درمان قرار می‌گرفت. سوابق درمانی فاطمه خویشوند نیز حکایت از وجود بیماری روانی در وی داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید