کیهان به اصلاح طلبان: دروغگویید، اباطیل می بافید، بی لیاقتید...

کدخبر: ۳۷۹۲۴۳
اصلاح‌طلبان که در قالب شورای هماهنگی، ساز و کار انتخاباتی را تدوین می‌کردند، از نهاد اجماع‌ساز جدید برای انتخابات 1400 که با حضور 30 حزب و 10 شخصیت حقیقی تشکیل می‌شود، رونمایی کردند.
کیهان به اصلاح طلبان: دروغگویید، اباطیل می بافید، بی لیاقتید...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه کیهان، این روزنامه با اشاره به این بند از تصمیم اصلاح طلبان که گقته اند" یکی از روشهای شان نوسازی و بازسازی گفتمانی اصلاح‌طلبان، با تاکید بر پاسخگو کردن صاحبان قدرت و حذف نهادهای موازی غیرقانونی است" ادامه داد:مدعیان اصلاح‌طلبی در حالی با کوبیدن بر طبل پاسخگو کردن صاحبان قدرت و حذف نهادهای موازی غیرقانونی، نقاب قانونمداری و پاسخگویی بر صورت می‌زنند که خود فجایع اقتصادی را به مردم تحمیل کرده‌اند و با دروغ‌بافی و اباطیل‌گویی‌هایی نظیر نهادهای موازی از پاسخگویی فرار می‌کنند.

این طیف فریبکار طی سال‌های اخیر، علیرغم در قبضه داشتن دولت، مجلس و شوراهای شهر، عامل کوچک شدن سفره مردم، بیکاری، تورم افسار گسیخته و رکود فراگیر بوده است، در عین حال مدعی است که می‌خواهد صاحبان قدرت را پاسخگو کند.

مدعیان اصلاحات اگر راستگو بودند، عاملیت و نقش خود در برباد دادن ظرفیت‌های ملی پای اعتماد به آمریکا و اروپا و وعده‌های پوچ دشمن را می‌پذیرفتند و با کنار گذاشتن تمنا و عطش قدرت، بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی خود را به مردم تحمیل نمی‌کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید