بودجه برنامه «مسابقه محله» چه قدر است؟

کدخبر: ۳۷۹۳۶۱
اقتصادنیوز :‌مسعود روشن‌پژوه، مجری برنامه «مسابقه محله» اعلام کرد بودجه این برنامه حدود ۲۰۰میلیون تومان است و به نسبت هزینه‌ای که برای آن می‌شود، مخاطب زیادی را جذب می‌کند.
بودجه برنامه «مسابقه محله» چه قدر است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، مسعود روشن‌پژوه، مجری برنامه«مسابقه محله» که این روزها به دلیل کرونا قسمت جدیدی از «مسابقه محله» ضبط نکرده است، درباره جایگاه برنامه‌های تلویزیونی و بودجه ساخت این برنامه گفت: «هنوز تلویزیون ملی، جایگاه خودش را در خانه‌ها دارد؛ ممکن است کمتر دیده شود، اما به هرحال دیده می‌شود. در واقع بیش از خرجی که برای آن می‌کنیم، دیده می‌شود. به طور مثال من برای یک مجموعه۵۲ قسمتی که در طول یک‌سال پخش می‌شود، ۲۰۰میلیون تومان خرج می‌کنم، ولی به اندازه ۲۰ میلیارد تومان بیننده دارد. پس من پول را دور نریخته‌ام، بیشتر از میزانی که خرج کرده‌ام هم مخاطب داشته‌ام و تلویزیون نیز از من راضی است. اما یک زمانی می‌بینیم برای ساخت یک برنامه میلیاردها تومان هزینه سرسام آورخرج می‌شود و در نهایت کسی آن را نمی‌بیند.»

او در ادامه گفت: «یک زمانی سریالی ساخته می‌شود و برای آن ۵۰۰میلیارد تومان خرج می‌کنید، بعد یک نظر سنجی می‌کنید و می‌بینید ۱۰۰هزار نفر هم این سریال را ندیده‌اند، این‌جا پول دور ریخته شده است. در همین نقطه می‌توان گفت که این برنامه به نسبت برآورد مالی خود بیننده نداشته است. ولی «مسابقه محله»، چند برابر خرج، دخل دارد که همان جذب مخاطب است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید