درخواست استاندار تهران از شهروندان برای برگزاری شب یلدا

کدخبر: ۳۷۹۴۰۱
استاندار تهران ضمن درخواست از شهروندان برای برگزاری مجازی مراسم شب یلدا گفت: همکاری مردم برای توقف چرخه انتقال ویروس کرونا ضروری است.
درخواست استاندار تهران از شهروندان برای برگزاری شب یلدا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه طرح شهید سلیمانی با بیان اینکه طبق گزارش فرمانداران شهرستان های استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان رباط کریم هیچ مورد فوتی مبتلا به کرونا ثبت نشده است، اظهار داشت: اطلاعات و آمار سه میلیون نفر از جمعیت استان تهران در اختیار ما نیست که باید برای ثبت اطلاعات این افراد در سامانه سیب دستگاه‌های دیگر همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: این اطلاعات می‌تواند از چند طریق از جمله مرکز آمار و یا مرکز هدفمندی یارانه‌ها در اختیار قرار گیرد تا مشخصات این سه میلیون نفر نیز در سامانه سیب ثبت شود.

استاندار تهران تاکید کرد: جلوگیری از افزایش بیماری تنها با بیماریابی سریع و مداخلات به موقع و قطع چرخه ویروس انجام می‌شود که باید در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد.

محسنی بندپی با ابراز نگرانی از دورهمی های مربوط به شب یلدا افزود: از شهروندان درخواست می کنیم تا این مراسم را به شکل مجازی برگزار کنند تا با همکاری مطلوب مردم شاهد بهبود شرایط استان تهران باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید