رئیس جدید موساد تعیین شد

کدخبر: ۳۷۹۴۲۵
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نتانیاهو تصمیم گرفت معاون رئیس موساد ملقب به "د" را به عنوان مدیر جدید موساد، سازمان جاسوسی این رژیم تعیین کند.
رئیس جدید موساد تعیین شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: "د" شخصیت بسیار مهمی در موساد است و تجربه‌های مختلفی دارد.

سایت i24news اشاره کرد، درخواست انتصاب او الان روی میز کمیته گولدبرگ است؛ کمیته مشورتی که کارمندان ارشد در خدمات دولتی را تعیین می‌کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، "د" در یگان کماندوهای نخبه رژیم صهیونیستی، "هنگ ستاد کل ارتش" فعالیت داشته و مناصبی هم در بخش‌های مختلف موساد داشته است.

او زیر نظر کوهن مدارج ترقی را طی کرده تا اینکه در ژوئن آینده جانشین او خواهد شد. هویت او بعد از تعیین نهایی‌اش رسانه‌ای خواهد شد.

"د" در تماس‌هایی که به توافقات ائتلاف و عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و امارات، بحرین، سودان و مراکش منتهی شد، مشارکت داشت.

رام بن باراک، معاون رئیس سابق موساد و عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) گفت: "د" مهارت بسیاری دارد و نتانیاهو را ستایش نمی‌کند اما کارش را درست انجام داده که شایسته این پست شده است.

رئیس موساد مستقیما زیرنظر نتانیاهو فعالیت می‌کند و نتانیاهو از کوهن همانند وزیر خارجه استفاده می‌کند. او فرستاده ویژه نتانیاهو به کشورها به خصوص کشورهای عربی است.

"د" جانشین یوسی کوهن، رئیس کنونی موساد می‌شود که از سال 2016 این پست را در دست دارد و از نزدیکان نتانیاهو قلمداد می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید