جدیدترین حکمی که قالیباف صادر کرد

کدخبر: ۳۷۹۴۹۰
رییس مجلس شورای اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رجایی‌نیا را به سمت رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.
جدیدترین حکمی که قالیباف صادر کرد

  به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، در حکم روز چهارشنبه محمدباقر قالیباف خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رجایی‌نیا آمده است: با توجه به تعهد دینی و انقلابی و تجربیات ارزنده مدیریتی، جنابعالی را به عنوان «رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی» منصوب می‌نمایم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: شایسته است با هدف تحقق اهداف بند اول سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری ابلاغی رهبر معظم انقلاب و در تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت علمی حوزه‌های علمیه و مراکز تحقیقاتی فقهی و اسلامی و با هماهنگی شورای سیاست‌گذاری آن مرکز، به برنامه‌ریزی و اجرای پژوهش‌های بنیادی و توسعه‌ای بپردازید.

قالیباف خاطرنشان کرد: توجه به رویکردهای تحولی چهارگانه مجلس یازدهم (کارآمدسازی، شفاف‌سازی، مردمی‌سازی و هوشمندسازی) در برنامه‌ها و اقدامات آن مرکز مورد انتظار است.

وی تصریح کرد: توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام این امر خطیر از خداوند متعال مسألت دارم.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در پیامی از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رییس سابق مرکز تحقیقات اسلامی هم قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رجایی‌نیا پیش از این در سمت مدیر دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه مشغول به‌کار بوده است.

در پیام قالیباف خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی آمده است: افتخار خدمت به انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران در نهاد ارزشمند مجلس شورای اسلامی، نعمت بزرگی بود که از بابت آن، می‌بایست پروردگار متعال را سپاسگزار و شاکر بود.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: بطور یقین انجام خدمات متعهدانه و به جای آوردن این توفیق صادقانه جز با استعانت الهی و همراهی و همدلی همه مجموعه خدوم مجلس شورای اسلامی و پشتیبانی آگاهانه آنان در برداشتن گامی موفق در این مسیر میسر نمی‌شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: بر این باورم که هرچند تا مجلسی منطبق با افق آرمانی انقلاب اسلامی، راهی دراز در پیش است، اما به یقین دستاوردهایی که در ادوار مختلف قانونگذاری و نظارت صورت گرفت، برای پیشرفت ایران اسلامی، ارزنده و در خور توجه بوده است.

وی یادآور شد: اینک که بنابر مقتضیات این مسئولیت بر عهده خدمتگزاری دیگر گذاشته می‌شود شایسته می‌دانم از مساعی و خدمات جنابعالی در دوره مسئولیت مرکز تحقیقات اسلامی قم، قدردانی می‌کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سربلندی اسلام، عظمت جمهوری اسلامی و موفقیت جنابعالی در انجام خدمت به نظام و ملت شریف ایران را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید