جعفرزاده: قالیباف به دنبال انتقام گرفتن از روحانی است/ مجلس دچار شعارزدگی شده

کدخبر: ۳۷۹۵۱۳
نماینده سابق مجلس می گوید: مجلس یازدهم دچار شعارزدگی و نوعی بی‌هویتی پارلمانی شده است.
جعفرزاده: قالیباف به دنبال انتقام گرفتن از روحانی است/ مجلس دچار شعارزدگی شده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده سابق مجلس در بخشی از یادداشتی که برای خبرگزاری خبرآنلاین  نوشته است، درباره نادیده گرفته شدن لوایح دولت از سوی مجلس تاکید می کند: دولت دوازدهم به پایان کار خود نزدیک می شود و چند ماه دیگر رئیس جمهور جدیدی بر صندلی ریاست قوه مجریه می نشیند، این درحالیست که مجلس لوایح دولت را نادیده می گیرد.مجلس یازدهم با شعار رفع مشکلات مردم روی کار آمد اما ۶۷ لایحه دولت بایگانی شده است.

وی افزوده است: مجلس یازدهم وظیفه قانونی خودش را ندانسته و هیئت رئیسه، اشرافی بر تکالیف قانونی خود ندارد. این مجلس دچار شعارزدگی و نوعی بی‌هویتی پارلمانی شده است. در این وادی، عدم اشراف آقای قالیباف بر مجلس و اداره آن نیز مزید بر علت شده است.

جعفرزاده گفت: هنگامی که رئیس مجلس، به دنبال رای و به دست آوردن جایگاهی در قوه مجریه یا قوه مقننه باشد، در انجام تکالیف حقوقی خود ناتوان است. از این جهت که همیشه به دنبال نگاهی برای کسب رضایتمندی است و از سوی دیگر، او برای انتقام از روحانی بخاطر شکست انتخاباتی آمده و نمی‌تواند تکالیف خود را انجام دهد. این مجلس قطعا کارنامه‌ای منفی برای جریان اکثریت در آن باقی خواهد گذاشت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید