دستگیری فرد توهین کننده به سردار سلیمانی

کدخبر: ۳۷۹۷۷۲
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور دستور بازداشت فرد هتاک به ساحت مقام شامخ شهید مقاومت سردار سلیمانی خبرداد.
دستگیری فرد توهین کننده به سردار سلیمانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «شهرام کرمی» با اعلام این خبر، اظهار داشت: طی ساعات گذشته خبری در فضای مجازی استان منعکس شد که در آن نسبت به رفتار ضد انقلابی و اسلامی یکی از کارکنان دانشگاه‌های استان واکنش‌هایی نشان داده شده بود. 

وی افزود: این فرد هتاک در فضای مجازی نسبت به ساحت مقام شامخ شهید والامقام سردار سردار سلیمانی اقدام به توهین کرده بوده که سریعاً پس از بررسی موضوع دستور رسیدگی فوری به آن را دادیم. 

XWUQCZgkvqZY

دادستان کرمانشاه متذکر شد: از منظر حقوق عامه و به عنوان مدعی العموم استان به این مسئله ورود و دستور بازداشت فرد هتاک را صادر کردم. 

وی با تاکید براینکه شهدا خط قرمز دستگاه قضایی هستند، اعلام کرد: آرامشی که اکنون در جامعه داریم را مدیون خون شهدای و الامقامی همچون سردار سلیمانی هستیم، بنابراین به هیچ عنوان به هیچ کس در هر مقام و جایگاهی باشد اجازه نخواهیم داد که به شهدایمان توهین کنند. 

کرمی متذکر شد: دستگاه قضایی استان اجاره نخواهد داد «جریان مخرب نفوذ» از سوی مستکبرین اینگونه به شهدایی که جایگاه بسیار ارزشمندی نزدمردم ایران دارند توهین کنند و با هر اقدامی در این رابطه بشدت برخورد خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید