دختر این خواننده بازیگر معروف را غافلگیر کرد

کدخبر: ۳۸۰۰۰۶
تام هنکس بازیگر معروف سینمای جهان از اظهارات دختر الویس پریسلی غافلگیر شد.
دختر این خواننده بازیگر معروف را غافلگیر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، تام هنکس دیروز در برنامه پر بیننده تلویزیونی استفن کولبرت گفت که پیش از شروع فیلمبرداری پروژه «الویس پریسلی» برای درک بهتر شخصیت «تام پارکر» مدیر برنامه الویس که قرار بود نقشش را بازی کنم، به همراه همسرم با «پریسیلا پریسلی» دختر الویس قرار شام گذاشتیم تا بیشتر در مورد مدیر برنامه پدرش بدانم تا اینکه با اظهارات او شوکه و غافلگیر شدم.

این بازیگر نقش «سرهنگ تام پارکر» را در فیلم «باز لورمان» بازی می کند.

تام هنکس در فیلم «باز لورمان» در نقش «تام پارکر» مدیر برنامه «الویس پریسلی» ایفای نقش می کند و برای گرفتن ایده بهتر از شخصیت مشهور و محبوب با پریسیلا پریسلی شام خورد و در مورد ابعاد شخصیت او صحبت کرد.

تام هنکس چهارشنبه در برنامه «The Late Show» با استفن کولبرت در مورد فیلم جدید لورمان که به زندگی حرفه ای «الویس پریسلی» با بازی «آستن باتلر» می پردازد، گفتگو کرد. او در این فیلم نقش مدیر برنامه نابغه در عین حال شرور الویس را بازی می کند.

هنکس به کولبرت گفت که فیلمبرداری این پروژه که در ماه مارس به خاطر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ تعطیل شده بود، پس از بهبودی کامل، از سر گرفته شد و حالا فیلمبرداری به پایان رسیده است.

هنکس در مورد پارکر، تنها مدیر الویس ، گفت: او هم نابغه بود و هم یک شرور. او علی رغم اینکه آدمی بسیار دقیق و منظم بود وقتی در کنارش بودید باید مراقب کیف پولتان می بودید که آن را نزند. تام پارکر در ۲۱ ژانو.یه سال ۱۹۹۷ در سن ۸۷ سالگی درگذشت.

هنکس و همسرش ریتا ویلسون بازیگر به امید کسب فهمی عمیق تر از شخصیتی که بازی می کرد، با دوستشان پریسیلا پریسلی شام خوردند. تام هنکس گفت که از واکنش پریسیلا خیلی جا خورده است.

هنکس در مورد این جا خوردن گفت: من انتظار داشتم که داستانهایی درباره بی اعتمادی پریسیلا به سرهنگ تام پارکر را در طول این سالها بشنوم و اینکه او آدم شرور و بدی بوده است اما پریسیلا برعکس گفت، نه! او یک مرد فوق العاده  خوب و مهربان بود و کاش امروز زنده بود. او واقعاً خیلی از ما مراقبت می کرد و شرور بودنش به ما دخلی نداشت.

کمپانی برادران وارنر سازنده فیلم زندگینامه‌ الویس پریسلی، خواننده و موسیقی دان افسانه‌ای ۵۰ و ۶۰ میلادی است که «باز لورمان»، کارگردان فیلم‌هایی چون «گتسبی بزرگ»،  «مولن روژ» کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه بر عهده «کریگ پیرس»، نویسنده فیلم «گتسبی بزرگ» است.

پارکر زمانی که پریسلی هنوز خواننده سرشناسی نشده بود، او را کشف کرد. وی نقش مهمی در شهرت یافتن پریسلی داشت و به این خواننده کمک بسیاری کرد که از جمله آن می‌توان به بستن قرارداد فروش آلبوم با کمپانی RCA اشاره کرد که رقم این قرارداد در آن زمان بی سابقه و یک رکورد بوده است. همچنین پارکر نقش مهمی در موفقیت پریسلی در دوران بازیگری او نیز داشته است.

اِلویس آرون پریسلی متولد ۸ ژانویه ۱۹۳۵ و درگذشته به تاریخ ۱۶ آگوست ۱۹۷۷ خواننده و هنرپیشهٔ آمریکایی بود. او به عنوان یکی از چهره‌های شاخص هنری سده بیستم شناخته می‌شود. به‌طور معمول از پریسلی با لقب «سلطان راک اند رول» یا به اختصار «سلطان» یاد می‌شود.

پریسلی از سال ۱۹۵۶ به بعد با اجرای ۴۵ ترانه با فروش بیش از یک میلیون نسخه و با بازی در ۳۳ فیلم سینمایی، به موفقیت اقتصادی رکورد شکنی رسید. مرگ پرسلی در سن ۴۲ سالگی به محبوبیت و فروش موفق آثارش خاتمه نداد. فروش بین ۶۰۰ میلیون تا یک میلیارد نسخه از آثار، نام او را در کنار گروه بیتلز و مایکل جکسون قرار می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید