گزارش شبکه صهیونیستی از کارگاه سرّی ساخت سلاح‌های رباتیک

کدخبر: ۳۸۰۱۶۴
تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به معرفی کارگاه ساخت سلاح‌های رباتیک این رژیم در «الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) پرداخت.
گزارش شبکه صهیونیستی از کارگاه سرّی ساخت سلاح‌های رباتیک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به یک کارگاه سری این رژیم برای ساخت و ارتقای سلاح‌های رباتیک پرداخت که برای اهداف نظامی و غیرنظامی استفاده می‌شوند.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه که در «الجلیل» (واقع در شمال فلسطین اشغالی) قرار دارد ربات‌های صنعتی هوشمند به شکل حیوانات و خزندگان برای اهداف نظامی ساخته می‎‌شود.

در ادامه این گزارش آمده، کارگاه مذکور که تابع شرکت اسلحه‌سازی «رافائل» رژیم صهیونیستی است اقدام به ساخت پهپادهای کوچک و هوشمندی کرده که قادر به نفوذ به تونل‌ها، منازل و مخفیگاه‌ها است و می‌تواند تصویربرداری و پایش اطلاعاتی کند. از برخی از این پهپادها برای کشف تونل‌های مقاومت در مرز غزه و لبنان استفاده شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به عنوان مثال اعلام کرد، در این کارگاه یک ربات به شکل مار تولید شده که حرکت مار حقیقی را تداعی می‌کند و می‌تواند اقدام به تصویربرداری، جمع اطلاعات و یا انفجار کند.

در ادامه این گزارش آمده، ربات دیگری به شکل سگ ساخته شده که می‌تواند نظامیان را در میدان نبرد همراهی و تجهیزات و مواد منفجره را حمل کند و توانایی تصویربرداری و جمع‌آوری اطلاعات را نیز دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید