انهدام باند سارقان در غرب استان تهران

کدخبر: ۳۸۰۱۷۵
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری اعضای دو باند سرقت سریالی مغازه های موبایل فروشی در شهرستان بهارستان و انهدام سه باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر و کشف ۶۰ فقره سرقت خبر در شهرستان شهریار داد.
انهدام باند سارقان در غرب استان تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار کیوان ظهیری اظهارکرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر سرقت های سریالی از مغازه های موبایل فروشی در شهرستان بهارستان، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی موفق به شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان در بهارستان شده و پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ماموران در چند عملیات غافلگیرانه و مجزا شش نفر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

ظهیری با اشاره به اینکه در این راستا چهارمالباخته شناسایی شدند، اظهارکرد: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشتند و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با تاکید بر اینکه پلیس طبق قانون و با شدت با مجرمان و قانون گریزان برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت منزل و محل کسب توجه ویژه داشته باشند.

انهدام سه باند سارقان زورگیر و کشف ۶۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام سه باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر و کشف ۶۰ فقره سرقت خبر داد.

ظهیری افزود: با وصول پرونده های مختلف با موضوع سرقت به عنف خودرو در شهرستان شهریار به پلیس آگاهی، تیم ویژه ای در این خصوص فعال شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس از شکات مشسه خص شد سارقان با شیوه و شگرد مسافر و در پوشش خانواده با سوارشدن به خودروهای مسافرکشان شخصی و تاکسی ها و کشاندن آنان به مسیرهای خلوت با تهدید چاقو و ضرب و شتم، خودرو و اموال آنان از قبیل وجه نقد و گوشی تلفن همراه را سرقت می کردند و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: اعضای این باند پس از اخذ کارت عابربانک های شاکیان و رمز کارت، حساب آنان را تخلیه و در برخی موارد حتی قطعات خودروهای سرقتی  را نیز باز و آن ها را  در مکان های خلوت رها می کردند.

ظهیری افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، در چهار روز گذشته، سه باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر در شهریار مورد شناسایی قرار گرفت و در عملیاتی ویژه از سوی پلیس آگاهی غرب استان تهران، هفت عضو این باندها در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از آنجا، یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک استفاده شده در امر سرقت و سه دستگاه گوشی تلفن همراه و پنج قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۶۰ فقره سرقت به عنف خودرو و معابر در شهرستان های شهریار، بهارستان، ملارد و استان های البرز و تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ نفر از شاکیان مورد شناسایی قرار گرفته اند و به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند و تحقیقات جهت شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید