عضو جدید دولت جو بایدن

کدخبر: ۳۸۰۲۸۲
جو بایدن اعضای جدید دولت خود را در حوزه های مختلف اعم از آب و هوا و انرژی را معرفی کرد.
عضو جدید دولت جو بایدن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس جمهوری منتخب آمریکا در حین معرفی اعضای تیم های آب و هوایی و انرژی خود در ویلمینگتون گفت: دولت وی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی که تهدید کنونی به حساب می آید، برنامه ریزی کرده است. 

وی افزود: ما به معنای واقعی کلمه زمان برای از دست دادن نداریم، فقط در این سال، آتش سوزی بیش از ۵ میلیون هکتار در سراسر غرب را سوزاند، طوفان های  گرمسیری سواحل شرق و خلیج فارس را به شدت آسیب زد و خشکسالی مناطقی از غرب میانه را ویران کرد.

بایدن در توضیح یکی از تاثیرات تغییرات اقلیمی گفت: بسیاری از بلایای آب و هوایی و سلامت به طور هم زمان رخ می دهند. فقط همه گیری نیست که مردم را در گرفتار کرده بلکه کیفیت هوا کاهش یافته است.

رییس جمهوری منتخب خاطر نشان کرد: در یک بحران هستیم درست همانطور که ما به یک واکنش ملی یکپارچه به کووید ۱۹ نیاز داریم، به یک واکنش ملی یکپارچه در برابر تغییرات آب و هوایی نیز نیاز داریم. 

وی گفت: تیم های آب و هوایی و انرژی با تمرکز بر ایجاد مشاغل جدید در زیرساخت های مقاوم در برابر آب و هوا و انرژی پاک در روز اول شروع دولت آماده خواهند شد.

بایدن در ادامه معرفی اعضای تیم خود «دب هالند» نماینده ایالت نیومکزیکو در مجلس نمایندگان را برای تصدی وزارت کشور آمریکا را معرفی کرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید