امانوئل مکرون دیگر محبوب نیست

کدخبر: ۳۸۰۳۶۹
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی آنلاین نشان می‌دهد، حدود ۶۰ درصد از فرانسوی‌ها از عملکرد رئیس جمهور و نخست‌وزیر کشورشان ناراضی هستند.
امانوئل مکرون دیگر محبوب نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این نظرسنجی از سوی موسسه افکارسنجی دولتی فرانسه (IFOP) در میان ۱۹۳۶ تن در رده سنی ۱۸ سال به بالا انجام شد.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، براساس این نظرسنجی، ۶۰ درصد از فرانسوی ها گفتند که از عملکرد امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه که اکنون بر اثر ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برد، رضایت ندارند. حدود ۵۹ درصد هم گفته اند که از عملکرد نخست وزیر فرانسه رضایت ندارند.

روز پنجشنبه دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد، تست کرونای امانوئل ماکرون مثبت شده است. کاج الیزه در بیانیه ای در رابطه با این مساله گفت، رئیس جمهوری تست پی سی آر انجام داده و علائم کرونا دارد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که محبوبیت ماکرون با سه درصد کاهش به ۳۸ درصد در ماه دسامبر رسیده است. محبوبیت نخست وزیر فرانسه هم با دو درصد کاهش به ۳۷ درصد رسید.

نظرسنجی دیگری که ماه نوامبر انجام شد، همچنین نشان داد که هفت تن از هر ۱۰ فرانسوی در این کشور به دولت ماکرون در مقابله با پاندمی کرونا اعتماد ندارد. این نظرسنجی همچنین نشان داد که تدابیر این دولت برای مقابله با این پاندمی "متناقض" است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید