گانتز و نتانیاهو توافق کردند

کدخبر: ۳۸۰۵۰۵
گانتز و نتانیاهو درباره برنامه‌زمانی جدیدی برای بودجه سال ۲۰۲۰ که قرار است در تاریخ ۳۱ دسامبر به رأی گذاشته شود، توافق کردند.
گانتز و نتانیاهو توافق کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، دو حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و آبی‌وسفید به ریاست «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم برای تمدید زمان بررسی لایحه بودجه سالیانه توافق کردند.

روزنامه «هاآرتص» بامداد دوشنبه نوشت که گانتز و نتانیاهو درباره برنامه‌زمانی جدیدی برای بودجه سال ۲۰۲۰ که قرار است در تاریخ ۳۱ دسامبر به رأی گذاشته شود، توافق کردند.

در این توافق همچنین، دو طرف روز پنجم ژانویه ۲۰۲۱ را زمان رأی‌گیری بر سر بودجه سال جدید میلادی در نظر گرفتند.

حزب لیکود بودجه‌ای یک ساله و با فراگیری کمتری را پیشنهاد داده اما حزب آبی‌وسفید تاکید می‌کند لایحه بودجه باید دو ساله و مطابق با توافقات کابینه تنظیم شود.

بر اساس این گزارش‌ها، اگر هر کدام از این لوایح بودجه به تصویب پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نرسد، کنست منحل شده و در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۱ انتخابات سراسری جدید در فلسطین اشغالی برگزار می‌شود.

این در حالی است که پیشتر رسانه‌های اسرائیلی، اقدام نتانیاهو در لغو جلسه هفتگی کابینه در روز یکشنبه را از بین‌رفتن آخرین شانس‌ها برای اجتناب از برگزاری انتخابات توصیف کرده بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید