حواشی حقوق‌های نجومی شهرداری سبزوار در صحن شورا

کدخبر: ۳۸۰۹۱۸
اقتصادنیوز :‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار در واکنش به این گفته شهردار که پیش‌تر حقوق‌های مجموعه تحت ‌مدیریتش را "قانونی" خوانده بود گفت: اگر این حقوق‌ها قانونی هم باشند، منصفانه نیستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایمنا، در جلسه شورای اسلامی این شهر، اخباری که از حقوق‌های مدیران در شهرداری این شهر منتشر شده بود بحث‌برانگیز شد. بسیاری، این حقوق‌ها را «نجومی» خوانده بودند.

مهدی مقصودی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار در واکنش به این گفته شهردار که پیش‌تر حقوق‌های مجموعه تحت‌مدیریتش را "قانونی" خوانده بود گفت: اگر این حقوق‌ها قانونی هم باشند، منصفانه نیستند.

موضوعی که انتقاد تند شهردار را به دنبال داشت؛ سیدعلی کوشکی که در این جلسه حضور داشت، ضمن انتقاد از این گفته مقصودی، در کنایه‌ای به اعضای منتقدش در شورای شهر گفت: باید میان مطالبه‌گری و هوچی‌گری تمایز قائل شد.

کوشکی با بیان اینکه حقوق بیش‌تری از شهرداران قبل از خود نمی‌گیرد، از منتقدانش پرسید: چرا در ۱۰ سال گذشته این موضوعات مطالبه نمی‌شد؟

وی بار دیگر تأکید کرد که هیچ‌یک از مدیران شهرداری سبزوار بیش‌تر از ۲۰ میلیون تومان دستمزد نمی‌گیرند.

بر اساس گزارش ایلنا، سخنان تند او، انتقاد دو عضو شورای شهر سبزوار را به دنبال داشت که از ادبیات او به‌خصوص در مورد اعضای شورا انتقاد کردند؛ مهدی مقصودی از توهین شهردار به اعضای شورا گفت و علی ارغیانی از لفظ "هوچی‌گری" که شهردار به کار برد انتقاد کرد.

این جلسه، به گفته مقصودی عضو شورای شهر، یک سوال بی‌پاسخ بجا گذاشت. سوالی که این عضو شورا در نطق پیش از دستورش از شهردار پرسید و به گفته او، کوشکی پاسخی به آن نداد: «چرا هربار که میزان حقوق‌های مدیران شهرداری اعلام می‌شود، نسبت به دفعه پیش افزایش یافته است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید