وحشت انگلیسی ها و هجوم به فروشگاه ها+ عکس

کدخبر: ۳۸۱۰۷۹
با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در بریتانیا و قرنطینه شدن بیش از 20 میلیون نفر از جمعیت این کشور و همزمان با تعطیلات سال نو میلادی، صف‌های شلوغی در مقابل فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهر لندن و برخی دیگر از شهرهای قرنطینه شده تشکیل شده و قفسه‌های فروشگاه‌ها بار دیگر خالی شدند.
وحشت انگلیسی ها و هجوم به فروشگاه ها+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، مردم لندن که نگران کمبود آذوقه و مایحتاج خود در شب کریسمس و تعطیلات سال نو همزمان با اعمال محدودیت‌های کرونایی هستند، به فروشگاه‌ها هجوم بردند و ساعت‌ها در مقابل فروشگاه‌های زنجیره‌ای صف بستند.

بسیاری از خریداران در فروشگاه‌ها نیز با خرید انبوه مواد غذایی و بهداشتی قفسه‌های فروشگاه‌ها را خالی کردند به نحوی که در بسیاری از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای فروش برخی اقلام جیره‌بندی شد.

همزمانی تعطیلات سال نو و نگرانی از تداوم و یا حتی تشدید محدودیت‌های کرونایی به سونامی خرید دامن زده است.

همانند موج اول قرنطینه کرونایی، در موج جدید شیوع ویروس جهش یافته کرونا در بریتانیا که نگرانی جهانی را سبب شده و ارتباطات زمینی، دریایی و هوایی بریتانیا را با بیش از 50 کشور دنیا تعطیل کرده، مردم این کشور با نگرانی از کمبود احتمالی آذوقه و مواد بهداشتی به فروشگاه‌ها هجوم بردند و قفسه‌ها را خالی کردند.

تصاویر زیر از خبرگزاری رویترز، فرانسه، PA و  EPAاز شلوغی صف خرید فروشگاه‌ها در لندن و برخی دیگر از شهرهای بریتانیا و خالی شدن قفسه‌های برخی اقلام بهداشتی و غذایی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید