بازداشت هفت فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست

کدخبر: ۳۸۱۰۹۴
نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، هفت نفر از فلسطینیان ساکن این کرانه را بازداشت کردند.
بازداشت هفت فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شبکه خبری «فلسطین الان» اعلام کرد، نظامیان صهیونیست بامداد امروز با حمله به منازل مسکونی تعدادی از اهالی «بیت لحم»، چهار جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنین یکی از ساکنان اردوگاه «نور شمس» در شرق شهر «قلقیلیه» در کرانه باختری را بازداشت کردند.

منابع محلی فلسطین گزارش دادند که نظامیان صهیونیست همچنین به منزل «ابراهیم النمر حمارشه» مدیر دفتر «انجمن اسرای فلسطینی» در اردوگاه نور شمس حمله کرده و وی را به همره برادرزاده‌اش دستگیر کردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به سمت یک خودروی فلسطینی در منطقه «الجلاجل» تیراندازی کردند که به دنبال آن یک جوان فلسطینی زخمی شد.

رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر که مقارن با روزهای آخر ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» در آمریکا است، اقدامات خود علیه فلسطینیان را شدت بخشیده و اقدام به دستگیری گسترده جوانان فلسطینی و تخریب منازل آنها در کرانه باختری و قدس اشغالی می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید