ناصر ایمانی: اصلاح طلبان درباره سید محمد خاتمی اختلاف دارند

کدخبر: ۳۸۱۱۸۲
فعال سیاسی اصولگرا تاکید دارد:‌ خاتمی نه فقط حالا بلکه در کل سکانداری نیست که اگر حرفی بزند بقیه به حرف او گوش بدهند و در حال حاضر انتقادات تندی از سوی اعضای حزب کارگزاران و یا حتی طیف مشارکت به شخص آقای خاتمی وارد می‌شود.
ناصر ایمانی: اصلاح طلبان درباره سید محمد خاتمی اختلاف دارند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  خبرآنلاین، ناصر ایمانی، چهره سیاسی اصولگرا، خود درباره روند اجماع و وحدت در جریان اصلاحات گفت: در مورد اصلاح‌طلبان اصلا این گونه نیست که آسان تر از اصولگرایان به اجماع برسند. اتفاقا یکی از اشکالاتی که وجود دارد بر سر شخص آقای خاتمی است.

وی افزود:‌به بیانی اختلافات درباره شخص سید محمد خاتمی است. خاتمی نه فقط حالا بلکه در کل سکانداری نیست که اگر حرفی بزند بقیه به حرف او گوش بدهند و در حال حاضر انتقادات تندی از سوی اعضای حزب کارگزاران و یا حتی طیف مشارکت به شخص آقای خاتمی وارد می‌شود.

ایمانی تاکید کرد: بنابراین کار اصلاح‌طلبان نیز برای انتخابات آسان نیست. از سوی دیگر سال‌ها بود که جریان اصلاح‌طلب، این موضوع را عنوان می‌کرد که در جریان اصولگرا، نوعی شیخوخیت وجود دارد به ویژه آن زمان که مرحوم آیت ‌الله مهدوی کنی و حبیب الله عسگر اولادی، در قید حیات بودند  بحث شیخوخیت و ریش سفیدی مطرح بود. در واقع یک نفر بالا نشسته و هر چه می‌گوید بقیه قبول می‌کنند. اگر این انتقاد جدی همواره به اصولگرایان وارد بود در حال حاضر خود اصلاح‌طلبان به این بلا مبتلا شدند با این فرض که تفسیر برخی این است که هر چه آقای خاتمی بگوید اصلاح‌طلبان قبول می‌کنند.

ایمانی گفت:‌ اینکه آقای خاتمی هر چه بگوید بقیه نیز آن را تکرار می‌کنند یک نقص است. حتی معتقدم اصولگرایان در حال حاضر به مراتب دموکراتیک‌تر از اصلاح‌طلبان رفتار می‌کنند یعنی همه طیف‌های اصولگرا با تمام اختلاف نظراتی که دارند دور هم در شورای ائتلاف می‌نشینند، بحث و گفت و گو می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید