وضعیت ترافیک در محور چالوس

کدخبر: ۳۸۱۵۴۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب در حدفاصل خوشبختی تا وینه در برخی از مقاطع سنگین است.
وضعیت ترافیک در محور چالوس

به گزارش اقتتصاد نیوز به نقل از  مهر، ‌گودرز محمودی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب در حدفاصل خوشبختی تا وینه در برخی از مقاطع سنگین است.

وی با اشاره به بارش برف در محور کرج - چالوس بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری البرز هیچکدام از راه‌های استان مسدود نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت این محور عادی است و هیچ‌گونه بارشی در آن وجود ندارد.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج

وی خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا امامزاده طاهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین است.

محمودی با بیان اینکه راهداران به صورت مرتب اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای استان البرز می‌کنند، متذکر شد: رانندگان به جز موارد ضروری از محورهای برف‌گیر و کوهستانی عبور نکنند و در صورت تردد حتماً وسایل ایمنی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید