انتقاد شاهرخ استخری از همسرش وسط تبریک تولد

کدخبر: ۳۸۱۵۹۵
اقتصادنیوز : گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،این روز‌ها چهره هنرمند عرصه موسیقی، سینما  و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

`پژمان بازغی ، چهره شناخته شده سینما و تلویزیون که در سریال «بیگانه‌ای با من است» نیز ایفای نقش می‌کند، با انتشار تصویری از سریال جدید «افرا» در صفحه‌اش نوشت:

"سلام
فریادهای وحید در سریال افرا
نقشی که این روزها مشغول ایفای آن هستم به کارگردانی بهرنگ توفیقی عزیز ودوربین مجیدگ لسفیدی و تهیه کنندگی کامبیز دارابی و مجید مولایی که برای سال آینده آماده خواهدشد .
شکارلحظه از محمد دارایی
"

پژمان بازغی در سریال افرا

علی رهبری ، خواننده موسیقی سبک پاپ که تحت عنوان «پازل بند» فعالیت می‌کند با به اشتراک گذاشتن تصویر جدیدی از خود در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"هیچ انتهایی و واسه خودت تعیین نکن .
روزی که فک کردی تَهِشی ، بدون که رو به نابودی رفتی.
خودت باش"

خواننده پازل بند

 

پویا امینی ، هنرپیشه سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را به همراه نوشته‌ای به اشتراک گذاشته و به غنیمت شمردن فرصت‌ها اشاره کرده است.

"حواست باشد به این روزهایی
که دیگر برنمیگردد
به فرصت هایی که مثل باد می آیند
و میروند و همیشگی نیستند
به این سال ها که به سرعت
برق گذشتند
به جوانی که رفت
به میانسالی که میرود
حواست باشد به کوتاهی زندگی
به پاییزی که رفت
زمستانی که تمام می شود...
عکس از دوست هنرمندم شاهین آرین
"

پست جدید پویا امینی

 

اسماعیل خلج،  نمایشنامه نویس و بازیگر سینما و تلویزیون که در فیلم در حال ساخت «تک تیرانداز» نیز ایفای نقش می‌کند، تصویر زیر را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

"فیلم سینمایی « تک‌تیرانداز»
کارگردان: علی غفاری
تصویر: کار علیرضا ریشه‌ باتشکر‌ از ایشان"

اسماعیل خلج در تک تیرانداز

آناهیتا همتی،  بازیگر سینما و تلویزیون که با ایفای  نقش «نرگس» در سریال «خانه به دوش » شناخته شد، همزمان با آغاز سال جدید میلادی، تصویری از یک مادر شهید مسیحی را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"مادری مسیحی با درخت کریسمس و قاب عکس فرزندی که در جنگ ایران و عراق برای سرزمین اش جانفشانی کرده."

مادر شهید مسیحی در عید کریسمس

 

احسان علیخانی،  مجری مشهور «ماه عسل» و «عصر جدید» با انتشار عکس و نوشته زیر در صفحه مجازی خود، از کادر درمان و پزشکی که حضورشان در میدان مبارزه با کرونا کم‌کم یکساله می‌شود قدردانی کرد.

قدردانی احسان علیخانی از کادر درمان

 

شاهرخ استخری،  بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار نوشته‌ای متفاوت، تولد همسرش که او هم فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد را تبریک گفت.

تبریک تولد متفاوت شاهرخ استخری به همسرش

 

سارا روستاپور ، مجری و بازیگر برنامه‌های کودک و نوجوان که با نام «خاله سارا» شناخته می‌شود تصویری از اولین برف زمستانه را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

اولین برف زمستانه

 

فاطمه گودرزی ، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون تصویری از سریال «شرم» را با عنوان «شب‌ها پایانی» در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

شبهای پایانی سریال شرم

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید