دستور عجیب وزیر امنیت اسرائیل

کدخبر: ۳۸۱۸۳۵
وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی دستور داده واکسن کرونا به أسرای فلسطینی که در زندان‌های این رژیم هستند، تزریق نشود.
دستور عجیب وزیر امنیت اسرائیل

.به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علی‌رغم ادعای تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر تزریق واکسن «کووید ۱۹» به اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، تل‌آویو قصد ندارد این کار را انجام دهد.

«امیر اوحانا» وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه به مسئولان زندان‌های این رژیم دستور داد که هنگام تزریق واکسن کرونا به زندانیان، أسرای فلسطینی واکسینه تا اطلاع ثانوی واکسینه نشوند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، در بیانیه دفتر اوحانا در این باره آمده است که او دستور داده فعلا واکسن کرونا باید برای مسئولان زندان و زندانی‌های اسرائیلی تزریق شود و «زندانیان امنیتی» (أسرای فلسطینی) اجازه دریافت واکسن را ندارند.

این در حالی است که گفته می‌شود تا کنون حدود ۱۴۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل به ویروس کووید۱۹ مبتلا شده‌اند و این رژیم حتی از امکانات درمانی و بهداشتی مقتضی به آنها خودداری می‌کند.

دستور اوحانا بعد از آن صادر شد که «قدری ابو بکر» رئیس کمیسیون امور زندانیان در سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) گفته بود أسرای فلسطینی به زودی و در روزهای آینده در برابر ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.

پیش از این، روزنامه الاخبار لبنان گزارش داده بود، مسئولان صهیونیستی در دیدار با مسئولان فلسطینی گفته‌اند که در صورت آزادی زندانیان خود، اجازه خواهد داد واکسن کرونا وارد نوار غزه شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید