کتاب خاطرات ایوانکا منتشر می‌شود

کدخبر: ۳۸۱۹۱۱
براساس گزارشهای جدید، دختر ارشد رئیس جمهور آمریکا احتمالا کتابی درباره دورانی که "دختر اول" آمریکا بود، می‌نویسد و شروع حرفه سیاسی برای خود در فلوریدا را در نظر دارد.
کتاب خاطرات ایوانکا منتشر می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، منبعی به روزنامه نیویورک پست گفت، ایوانکا ترامپ، دختر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یادداشت‌های بسیاری را طی چهار سال گذشته که دختر اول آمریکا بود و به عنوان مشاور کاخ سفید خدمت کرد، نگه داشته است.

این منبع افزود: این یادداشت‌ها می توانند اساس کتاب سومی باشند که ایوانکا ترامپ ظاهرا قصد نوشتن آن را دارد.

تازه‌ترین خبرها و تحلیل‌های اقتصادی را در اینستاگرام اقتصادنیوز مشاهده کنید

براساس گزارش روزنامه دیلی میل، ایوانکا ترامپ در حال حاضر دو کتاب نوشته یکی در سال ۲۰۰۹ میلادی تحت عنوان "کارت ترامپ: بازی برای برد در کار و زندگی" و دیگری در سال ۲۰۱۷ میلادی تحت عنوان "زنان شاغل".

این منبع تاکید کرد: علاقه بالقوه ایوانکا به نوشتن کتاب سوم احتمالا به این دلیل است که او می‌خواهد در فهرست بلندبالایی از مسائل از جمله رویارویی با منتقدانش، رکورد بزند.

به گفته این منبع، از جمله موضوعاتی که این کتاب احتمالا به آنها می‌پردازد می‌توان به این مسائل که ایوانکا به عنوان مشاور رئیس جمهور از عمق وجودی خود بیرون آمد، شایعاتی دال بر اینکه رئیس جمهور وی را به حاشیه می‌کشاند و تنش‌های ادعا شده میان وی و ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا اشاره کرد.

ایوانکا احتمالا درباره اقداماتی که در زمینه موضوعات زنان و خانواده انجام داده نیز مطالبی خواهد نوشت.

این منبع افزود: اگر ایوانکا ترامپ کتاب سومی بنویسد احتمالا به آنچه که به گفته خودش هدف گرفتن زندگی و کسب و کارش توسط رسانه‌های لیبرال، سیاستمداران دموکرات و دادستان کل نیویورک بود نیز می‌پردازد.

دادستان کل ایالت نیویورک دو تحقیقات اختلاس درباره دونالد ترامپ و سازمان ترامپ حول موضوع کسر مالیات از میلیون‌ها دلار هزینه مشاوره به راه انداخته است.

گفته می‌شود که برخی از این دستمزدها به ایوانکا ترامپ داده شده است.

این منبع همچنین گفت: ایوانکا ترامپ خواهان جایگاه و سمتی در سیاست و در فلوریداست و خانه جدیدش در فلوریدا می‌تواند دفتر کارش در آینده باشد.

تصمیم ایوانکا ترامپ و همسرش برای خرید ملک و نقل مکان به فلوریدا می تواند راه را برای وی برای کاندیداتوری در فلوریدا هنگامی که دولت ترامپ پایان یابد، هموار سازد.    

منبع دیگری به روزنامه نیویورک پست گفت: نقش مهم ایوانکا به عنوان مشاور نزدیک و دختر رئیس جمهور ترامپ منجر شد تا وی به نوشتن کتاب سوم فکر کند. نوشتن کتاب سوم یکی از گزینه‌های موجود برای ایوانکاست. ایوانکا ترامپ به شدت بر خانواده و کاری که در کاخ سفید انجام می‌دهد، تمرکز دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید