پیش بینی فائوچی درباره آینده کرونا

کدخبر: ۳۸۲۰۳۱
مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا می‌گوید بدترین روزهای انتشار ویروس همه گیر کرونا (کووید-۱۹) هنوز فرا نرسیده‌اند.
پیش بینی فائوچی درباره آینده کرونا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا روز یکشنبه در یک مصاحبه با «سی‌ان‌ان» گفت که معتقد است هنوز روزهای بد همه‌گیری ویروس کووید-19 از راه نرسیده است و آمریکایی‌ها باید برای «افزایش» موارد بیماری پس از تعطیلات سال نو آماده باشند.

فائوچی به مجری سی‌ان‌ان گفت که امکان زیادی وجود دارد کشور آمریکا بصورت موج‌های پشت سر هم شاهد افزایش موارد ابتلا در تعطیلات سال جدید باشد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی می‌کند که روزهای بدتری در مورد انتشار ویروس کرونا در انتظار مردم کشور آمریکا باشد، گفت: «بله پیش‌بینی من همین است.»

فائوچی به مردم توصیه کرد که حتما واکسن بزنند، اما همچنین پذیرفت که در طی هفته گذشته دروغ‌های زیادی برای قانع کردن آنها گفته است.

در طول همه گیرى ویروس کرونا، فائوچی مورد انتقادات زیادی قرار گرفته زیرا ظاهرا چندین بار مواضع خود را درمورد این بیماری تغییر داده است، از جمله در مواردی از قبیل استفاده از ماسک و یا فرستادن کودکان به مدرسه، در حالی که ادعا می کند گفته‌هایش بر مبنای علم روز است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید