دعوت نانسی پلوسی از رئیس پارلمان تونس برای سفر به واشنگتن

کدخبر: ۳۸۲۱۷۲
یک رهبر اسلام‌گرای تونسی به دعوت رسمی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ماه آتی میلادی به این کشور سفر خواهد کرد.
دعوت نانسی پلوسی از رئیس پارلمان تونس برای سفر به واشنگتن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اعلام کرد، بر اساس آنچه ریاض الشعیبی، از مسؤولان جنبش النهضه تونس در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد، راشد الغنوشی، رئیس پارلمان تونس و از رهبران جنبش النهضه این کشور (دارای ۵۴ نماینده در پارلمان از مجموع ۲۱۷ نماینده) و دارای رویکرد اسلامی ماه آتی میلادی به واشنگتن سفر خواهد کرد.

الشعیبی با انتشار مطلبی در فیسبوک خود اعلام کرد: راشد الغنوشی به دعوت نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، نیمه اول ماه ژانویه به واشنگتن سفر خواهد کرد.

این مسؤول جنبش النهضه افزود: هدف از این سفر تقویت روابط میان دو کشور و بررسی و تبادل نظر درباره مسایل مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی است.

او در ادامه با رد اینکه این دعوت ارتباطی با انتصاب جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا داشته باشد، تاکید کرد: این دعوت پیش از انتخابات آمریکا انجام شد.

در واقع الشعیبی خبر سفر آتی الغنوشی به واشنگتن را پس از آن در صفحه خود منتشر کرد که خبرهایی درباره انجام این سفر در چارچوب مراسم انتصاب بایدن در تاریخ ۲۰ ژانویه آتی منتشر شدند.

پیش از این الغنوشی پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به منزله پیام مثبتی برای دموکراسی در جهان دانسته بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید