عامل ترور شهید فخری‌زاده چه زمانی از کشور خارج شده بود؟

کدخبر: ۳۸۲۴۱۵
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه عامل وابسته به رژیم صهیونسیتی ترور شهید فخری زاده ۲ ماه قبل از اجرای عملیات از کشور خارج شده بود، گفت: طبق اسناد موجود کاندیدایی که در سال ۸۸ پیش از آغاز شمارش آراء ادعای پیروزی کرد، دشمن پیش از انقلاب بر روی وی سرمایه‌گذاری کرده بود.
عامل ترور شهید فخری‌زاده چه زمانی از کشور خارج شده بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی در مصلی سلمان فارسی اندیشه اظهار کرد: در خصوص شهادت شهید فخری زاده عامل ترور وابسته به رژیم صهیونیستی عملیات ترور را طراحی می‌کند و ۲ ماه قبل از اجرای عملیات از کشور خارج می‌شود.

وی گفت: در خصوص ترور شهید فخری زاده برخی فقط نقاط ضعف موضوع را دیدند اما باید ببینیم که چرا دشمن به دنبال ترور فخری زاده‌ها و سلیمانی‌ها است و این دلیلی جز قدرتمندی انقلاب اسلامی ندارد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در شخصیت‌های انقلاب با قرار دادن افراد نفوذی و جاسوس بیان کرد: در جریان فتنه ۸۸ بنده به عنوان وزیر اطلاعات به سراغ شخصیت‌های انقلابی رفتم که به رغم محرز شدن حمایت آمریکا از فتنه و فرد مورد نظر سکوت کرده بودند و با سند و مدرک برایشان دخالت آمریکا در فتنه را شرح می‌دادم که وابستگی‌هایی مستند از سوی آن‌ها به ایالات متحده و دشمنان وجود داشت.

مصلحی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن بر روی شخصیت‌های اصلی نظام ادامه داد: آیت الله منتظری شخصی بود که پیش از انقلاب بیشترین زندان و شکنجه را دیده بود و پس از انقلاب تا جایگاه قائم مقام امام (ره) بالا رفته بود اما شخصی به نام سید مهدی هاشمی را در کنار او قرار دادند.

وی اضافه کرد: تیم مهدی هاشمی که عوامل و زیرمجموعه CIA آمریکا هستند هنوز در داخل و خارج کشور علیه انقلاب فعالیت می‌کنند و با قرار دادن این فرد در کنار وی، قائم مقام امام در مقابل امام قرار گرفت.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره پروژه دشمن برای خارج کردن فرد و شخصیت از حیز انتفاع خاطرنشان کرد: یکی از نکات حکیمانه‌ای که رهبر انقلاب به آن اشاره فرموده‌اند این است که همانطور که انقلاب از قم منشاء گرفته، دشمن نیز به دنبال شکل گرفتن تز ضدانقلاب از قم است.

مصلحی با اشاره به سرمایه‌گذاری بلند مدت دشمن ابراز کرد: دشمن در نفوذ بلند مدت برنامه‌ریزی می‌کند و در فتنه ۸۸ نیز فردی که ادعا پیروزی پیش از آغاز شمارش آراء کرده بود، دشمن از قبل از انقلاب طبق اسناد و مدارک موجود بر روی او سرمایه‌گذاری کرده بود.

وی افزود: و امروز برخی اصلاح‌طلبان آمریکایی به دنبال تغییر ساختار نظام و حذف ولایت فقیه از قانون اساسی هستند و شک نکنید که در آینده دشمن حتی برای سال آینده و انتخابات بعدی به دنبال طراحی فتنه است زیرا می‌داند که انقلاب مسیر خود را طی می‌کند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به بیانات رهبری انقلاب در خصوص رژیم صهیونیستی عنوان کرد: اسرائیلی که به دنبال آرمان نیل تا فرات بود امروز به دور خود دیوار بتنی می‌کشد و استکبار برای رسیدن به هدف خود هزینه می‌کند و حتی برج دو قلو و انسان‌ها و اعتبار اطلاعاتی خود را فدا می‌کنند تا داعش را به وجود آوردند.

مصلحی یادآور شد: امروز در حوزه کرونا طبق گزارشات و مستندات عقبه اطلاعاتی و طراحی سنگین بین‌الملی از سوی استکبار وجود دارد و می‌بینیم که حتی بیشترین هزینه و تلفات را خود می‌دهند.

وی بیان کرد: فتنه ۸۸ را هوشیاری و بیداری ملت و حضور میلیونی ۹ دی از بین برد و استکبار با تمامی هستی به میدان آمده بود و اما این مردم بودند که پیروز میدان شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید