شکایت ایران از ۴۸ آمریکایی بخاطر نقش داشتن ترور سردار سلیمانی

کدخبر: ۳۸۲۴۸۹
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خون شهید سلیمانی روحیه استکبارستیزی را در میان ملت‌های آزاده جهان احیا کرد.
شکایت ایران از ۴۸ آمریکایی بخاطر نقش داشتن ترور سردار سلیمانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اشاره به نقش بی‌بدیل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رهبری جبهه مقاومت اسلامی، گفت: شهید سلیمانی از شهدای نام‌دار و مکتب‌ساز ایران اسلامی بود که حضورش در جبهه مقاومت سبب وحشت دشمنان و روحیه مضاعف مسلمانان می‌شد.

وی افزود: امروز مکتبی که سردار سلیمانی بنیان آنرا بنا نهاده است برای ملت‌های آزاده و مسلمان جهان باقی خواهد ماند؛ چراکه او با فعالیت های خود چهره واقعی استکبار جهانی را به ملل اسلامی و آزادگان دنیا نمایان کرد و خود نیز پرچمدار مبارزه با استکبار بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، نقش سردار سلیمانی را در بسیج توده‌های مسلمان برای مقابله با جبهه کفر بی بدیل و ارزشمند عنوان کرد و افزود: خون شهید سلیمانی روحیه استکبارستیزی را در میان ملت‌های آزاده جهان احیا و خروشان کرد.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به نقش محوری سردار قاسم سلیمانی در ریشه‌کنی تروریسم، گفت: سردار سلیمانی نقش بارزی در مبارزه با تروریسم در منطقه داشتن و همچنین نقش ایشان در ریشه‌کن کردن گروه تروریستی داعش محوری و قابل تأمل است.

امیرعبداللهیان: سردار سلیمانی نگران تجزیه عربستان بود

حسین امیرعبداللهیان با اشاره به نقش سردار سلیمانی در ایجاد امنیت در منطقه گفت: علیرغم حمایت‌های عربستان از تروریست‌ها، شهید سلیمانی نگران تجزیه این کشور بود.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان، سخنگوی ستاد مردمی گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: نقش شهید سلیمانی در کمک به ایجاد امنیت در منطقه بسیار زیاد بود. مقامات قضایی شکایتی علیه ۴۸ مسئول آمریکایی که در ترور سردار سلیمانی دست داشتند، تنظیم کرده‌اند.

وی گفت: نقش شهید سلیمانی در مقابله با تروریسم در منطقه و حمایت از مقاومت برجسته بود. علیرغم اینکه عربستان از تروریستهای تکفیری در منطقه حمایت میکند سردار سلیمانی نگران تجزیه این کشور بود.

امیرعبداللهیان در پیامی به سعودیها خاطرنشان کرد: عربستان از نزدیک شدن به رژیم صهیونیستی جز از دست دادن امنیت چیزی محقق نمیکند.

وی گفت که جنگ علیه یمن یک جنگ آمریکایی-صهیونیستی است و عربستان تنها بازیچه دست آنان است.

حسین امیرعبداللهیان همچنین گفت: بسیار متاسفیم که برخی کشورها برای گسترش روابط با رژیم صهیونیستی میشتابند و برخی کشورهای مسلمان را ضمن دشمنان خود قرار میدهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که شهید سلیمانی از مقاومت حمایت کرد و آن را تجهیز و آموزش داد و این امر راهبردی تداوم پیدا خواهد کرد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: شهید سلیمانی فردی شجاع بود که هیچ گاه خسته نمیشد و در انجام مسئولیتهایش بسیار جدی بود. وی علیرغم ویژگیهای نظامی از ویژگیهای دیپلماتیک متمایزی برخوردار بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید