برنامه داماد ترامپ برای کسب ۱۰۰ میلیون دلار از فروش اوراق قرضه در سرزمین‌های اشغالی

کدخبر: ۳۸۲۶۶۱
کسب و کار خانوادگی جارد کوشنر، مدارکی را برای گردآوری دست‌کم ۱۰۰ میلیون دلار از طریق فروش اوراق قرضه در سرزمین‌های اشغالی تهیه کرده است که بار دیگر باعث تعجب از منافع درهم و برهم این کارگزار اصلی دونالد ترامپ در خاورمیانه شده است.
برنامه داماد ترامپ برای کسب ۱۰۰ میلیون دلار از فروش اوراق قرضه در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دیلی‌میل اعلام کرد، کوشنر، که با ایوانکا دختر ترامپ ازدواج کرده و به عنوان مشاور ارشد رئیس جمهور فعالیت می‌کند، هنگام ملحق شدن به کاخ سفید از Kushner Companies خارج شد اما سهام مالی این شرکت را حفظ کرده است.

شرکت کوشنر در ۲۰۱۹ در بازار املاک و مستغلات فعال ماند و به خرید و فروش در نیویورک، نیوجرسی، ویرجینیا و اوهایو می‌پرداخت.

افشای مالی او و ایوانکا در سال ۲۰۱۹ که در ماه اوت علنی شد، نشان داد آن‌ها سال گذشته ۳۶ میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

طبق افشای مالی که در ماه اوت منتشر شد، سرمایه‌های جارد و ایوانکا، عمدتاً در املاک و مستغلات، دست‌کم ۲۰۴ میلیون دلار و در کل سال گذشته ۷۸۳ میلیون دلار ارزش داشت.

وال استریت ژورنال روز سه‌شنبه گزارش داد شرکت خانواده کوشنر این ماه مدارک لازم را به مقام امنیتی رژیم صهیونیستی ارائه داده و اوراق قرضه را در بورس اوراق بهادار تل آویو می‌فروشد.

شرکت کوشنر در گذشته انواع دیگر سرمایه را هم از طریق بانک‌ها و شرکای سهام در سرزمین‌های اشغالی گردآوری کرده، اما این نخستین گردآوری سرمایه شرکت‌های کوشنر در بازار اوراق قرضه رژیم صهیونیستی و بزرگ‌ترین گردآوری سرمایه ایمن نشده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل دهه‌ها دوست خانوادگی کوشنرها، از جمله "چارلز کوشنر"، پدر جارد و فرزند بازماندگان هولوکاست بوده که کمک‌های مالی خود را سخاوتمندانه به اهداف رژیم صهیونیستی بخشیده‌ است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید