رونمایی از بهترین الگو برای رئیس جمهور 1400

کدخبر: ۳۸۲۸۷۵
دبیرکل حزب سبز درباره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت:معتقدم که بهترین الگو سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است
رونمایی از بهترین الگو برای رئیس جمهور 1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین کنعانی مقدم دبیر کل حزب سبز ، با اشاره به اقدامات دولت در مبارزه با فساد، گفـت: معتقدم اولین عاملی که باعث عدم شفافیت خواهد شد مانع تراشی مسئولان در برخورد با فساد در دستگاه‌های دولتی است، معتقدم ما باید بستر مفاسدی که در بحث خصوصی سازی، بانک‌ها و تسهیلات اتفاق می‌افتد را ببندیم، موضوعی که همه‌اش بر عهده دولت است.

او ادامه داد: معتقدم که پول‌های بادآورده را یک نفر به باد داده و استفاده کرده، قطعا ساختار ما در مقابله با فساد دچار مشکل است، برای مثال چرا برخی باید برخورد با نزدیکان خود را خط قرمز بدانند؟ این‌ها همه مسائلی هستند که باعث ایجاد فساد و رانت‌خواری خواهند شد.

کنعانی مقدم افزود: در هر دولتی حاکمان باید از دولت خود شروع کنند و اینکه ما در کوچه و بازار دنبال دزد بگردیم نتیجه‌ای ندارد، زیرا زمانی که در راس قدرت دزدی وجود دارد، نمی‌توان دیگران را از فساد منع کرد.

دبیرکل حزب سبز در پاسخ به اینکه چه کسی را می‌توان به عنوان الگوی ریاست جمهوری مد نظر قرار داد؟ گفت: معتقدم که بهترین الگو سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، زیرا او تنها کسی بود که تمام خصوصیات یک مدیر، مدبر، شجاع، نترس، استکبارستیز و مقابله‌گر با صهیونیست را داشت  و مهم‌ترین ویژگی‌های او این بود که هم خالص، هم مردمی و هم ولایت‌مدار بود؛ معتقدم که اگر هر کس این سه خصلت را داشته باشد می‌تواند سرباز خوبی برای نظام باشد؛ سردار دل‌ها سخت‌ترین اقدامات را در عرصه مقاومت انجام داد و در همین مسیرحتی جانش را هم فدا کرد.

قاسم سلیمانی

فعال اصولگرا درباره دولت شهید رجایی هم بیان کرد: مدت روی کار بودن دولت شهید رجایی بسیار کوتاه بود و در یک مقطع کوتاهی شکل گرفت؛ اما او هم همان ویژگی‌های تقوا، خلوص و مردمی بودن و تبعیت از امام راحل را داشت، اما به او فرصت ندادند تا بتواند این گام بزرگ را بر دارد.

او خاطر نشان کرد: البته الان هم از این افراد در کشور ما وجود دارد، زیرا خوشبختانه رویش انقلابی در کشور ما بسیار زیاد بوده و هست، اما بسیاری از آن‌ها نمی‌خواهند شناخته شوند و در پست‌های این چنینی قرار بگیرند، بنابراین وظیفه احزاب و نخبگان است که این افراد را شناسایی کرده و به مردم معرفی کنند، اما متاسفانه چون ابزار تبلیغاتی در اختیار افراد انگشت‌شماری است که می‌خواهند منافع جناحی خود را حفظ کنند، عمدتا از این افراد غافل می‌شویم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید