بوریس جانسون پس از توافق پسابرگزیت در سمت خود می‌ماند؟

کدخبر: ۳۸۳۴۷۰
بوریس جانسون در مصاحبه‌ای از ادامه کار خود به عنوان نخست وزیر انگلیس پس از توافق تجاری پسابرگزیت خبر داد.
بوریس جانسون پس از توافق پسابرگزیت در سمت خود می‌ماند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رویترز اعلام کرد، بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد حالا که توافق تجاری برگزیت انجام شده است، قصد دارد همچنان در مقام خود باقی بماند.

نخست وزیر انگلیس در پاسخ به خبرنگار بی‌بی‌سی که از او پرسید آیا همچنان می‌خواهد به عنوان نخست وزیر ادامه دهد، گفت: بله در سمت خود می‌مانم.

جانسون در اولین مصاحبه خود پس از امضای قرارداد تجاری اتحادیه اروپا و انگلیس، برگزیت را یک فرصت مناسب برای انجام تغییرات بزرگ در این کشور دانست.

جانسون متعهد شد که انگلیس در سال ۲۰۲۱ از قوانین و مقررات اتحادیه اروپا رها شود و او از آزادی‌های قانونی و نظارتی جدید برای تحقق عقب‌ماندگی ها در کشورش استفاده کند.

او گفت: توافق تجاری اتحادیه اروپا و انگلیس دارای مزایای قابل توجهی است و اضافه کرد تلاش زیادی برای تدوین سیاست‌های دولت پس از برگزیت انجام شده است.

نخست وزیر انگلیس همچنین با اشاره به معامله بالقوه در زمینه مالیات و تنظیم مقررات برای مشاغل با توجه به معامله تجاری، گفت: ریشی سوناک، وزیر دارایی در مورد همه این مسائل بررسی‌هایی انجام داده که قرار است اصلاحات آن در ماه مارس عملی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید