یک مقام قضایی بلندپایه، ترامپ را تهدید کرد

کدخبر: ۳۸۳۶۵۳
رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، رئیس‌جمهور این کشور را به پیگرد حقوقی به علت اقداماتش تهدید کرد.
یک مقام قضایی بلندپایه، ترامپ را تهدید کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان در خصوص پیامد‌های تحت فشار قرار دادن مقامات آمریکایی از سوی دونالد ترامپ هشدار داد.

بنابر گزارش الجزیره، جرالد نادلر با توجه به رسوایی تازه ترامپ در خصوص درز فایل صوتی او با مقام ایالتی جورجیا گفت: ترامپ ممکن است با تهدید مقامات خود را در معرض مسئولیت کیفری قرار دهد.

روز گذشته روزنامه واشنگتن پست بخش‌هایی از تماس یک ساعته ترامپ را منتشر کرد که در آن رئیس جمهور آمریکا متناوباً در مکالمه با رئیس عالی انتخابات جورجیا تلاش می‌کند تا برای خود رای بیشتری به دست آورد.

ترامپ در این مکالمه صراحتا می‌گوید: من فقط می‌خواهم ۱۱،۷۸۰ رأی پیدا کنم. وی تاکید می‌کند نمی‌خواهد دولت را از دست دهد. آن‌ها این آراء را از بین بردند و من فکر می‌کنم آن‌ها ۳۰۰ هزار، سه هزار پوند برگه رأی را از بین بردند و این موضوع امروز به ما گزارش شد. همان طور که می‌دانید شرایط بسیار ناراحت کننده‌ای است.

ترامپ در آخرین تلاش‌ها برای پیش بردن ادعا‌های بی اساس خود درباره تقلب در انتخابات، رئیس عالی انتخابات جورجیا را تحت فشار قرار دادخ تا برای لغو شکست وی در این ایالت رأی دهد. به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به موعد ۲۰ ژانویه تقلاعای ترامپ برای ماندن در کاخ سفید رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد. پافشاری ترامپ بر کلید واژه تقلب بزرگ این بار به رسوایی بزرگی برای او منجر شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید