اهمال‌کاری جمهوری‌خواهان علیه آرای الکترال از نظر گراهام

کدخبر: ۳۸۳۶۸۵
سناتور جمهوری‌خواه از ایالت کارولینای جنوبی تاکید کرد، درخواست جمهوری‌خواهان برای تحقیقات درباره ادعاهای "بی‌پایه و اساس" تقلب گسترده در انتخابات بیشتر از آنکه یک چاره موثر برای این اوضاع باشد یک "اهمال سیاسی" است، مخصوصا که این درخواست در ثانیه‌های آخر مطرح شده است.
اهمال‌کاری جمهوری‌خواهان علیه آرای الکترال از نظر گراهام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پایگاه "د ویک" اعلام کرد، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت کارولینای جنوبی یکی از افراد برجسته در بین فهرستی متشکل از نام مارکو روبیو، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت فلوریدا و تام کاتن، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت آرکانزاس است که از لیست سناتورهای جمهوری‌خواه که قصد دارند در تاریخ شش ژانویه به نتیجه آرای کالج الکترال اعتراض کنند، خارج شده است.

گراهام که به نظر می‌رسد نسبت به درست بودن این تصمیم جمهوری‌خواهان متقاعد نشده است، گفت: به نظر می‌رسد که درخواست جمهوری‌خواهان برای تحقیقات درباره ادعاهای بی‌پایه و اساس تقلب گسترده در انتخابات بیشتر از آنکه یک چاره موثر برای این اوضاع باشد یک اهمال سیاسی است، مخصوصا که این درخواست در ثانیه‌های آخر مطرح شده است.

وی افزود: من می‌خواهم استدلال‌های همکارانم از جمله سناتور تد کروز از تگزاس و جاش هاولی از میسوری را به خوبی گوش دهم.

برای آنکه گراهام متقاعد شود که به چالش کشیدن پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا ارزشش را دارد، قانون‌گذاران جمهوری‌خواه باید برای ادعاهای خود درباره تقلب در انتخابات مدرک ارائه کنند و همچنین ثابت کنند که دادگاه‌های ایالتی و فدرال باید به ادعاهای تقلب در انتخابات رسیدگی می‌کردند و این اقدامات می‌توانست نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را در ایالت‌های کلیدی تغییر دهد.  

آنها همچنین باید نشان دهند که این ناکامی در انجام اقدام درست برای رسیدگی به تقلب انتخاباتی، نتیجه آرا در ایالت‌های کلیدی را تغییر داد و نهایتا منجر به تغییر نتیجه کل انتخابات شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید