وزیر جنگ اسرائیل: اجازه نمی‌دهم نتانیاهو به دستگاه قضایی لطمه بزند

کدخبر: ۳۸۳۸۹۳
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی نخست‌وزیر این رژیم را یک "متهم کیفری" خواند.
وزیر جنگ اسرائیل: اجازه نمی‌دهم نتانیاهو به دستگاه قضایی لطمه بزند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رهبر حزب "آبی ـ سفید" که پس از استعفای "آوی نیسنکورن"، وزیر دادگستری دولت این رژیم به طور موقت سرپرستی این وزارتخانه را نیز به دست گرفته است در سخنانی با اشاره به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وی را یک متهم کیفری خواند و تأکید کرد که به یک متهم اجازه نخواهد داد تا برای لطمه زدن به سیستم قضایی تلاش کند.

بنابر گزارش سمانیوز، گانتس در جمع مقامات بلند پایه وزارت دادگستری و آویخای مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی گفت: می‌توانم بگویم هر شخصی که متهم شود و کیفرخواست علیه او صادر شده باشد، ما مطابق قانون به پرونده‌های او رسیدگی خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم به قانون و سیستم قضایی آسیب برساند.

وی خاطرنشان کرد که در زمان تشکیل دولت ائتلافی با نتانیاهو علاقه مند بوده است برای حفظ قانون، دموکراسی و استقلال دستگاه قضایی، مجموعه وزارت دادگستری را برای خود حفظ کند.

نتانیاهو در چند پرونده متهم به فساد مالی بوده و بارها اخبار وی در صدر رسانه‌ها قرار گرفته است؛ پرونده‌هایی که در رسانه‌ها به «پرونده ۱۰۰۰»، «پرونده ۲۰۰۰»، «پرونده ۳۰۰۰» و «پرونده ۴۰۰۰» معروف شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید