بانویی که سردار سلیمانی با پای برهنه به استقبالش رفت + عکس

کدخبر: ۳۸۴۰۶۹
مادر شهیدان زین الدین گفت: وقتی به حاج قاسم اطلاع دادند که بنده برای عرض تسلیت در کنار دیوار حسینیه ثارالله ایستاده ام ایشان من را خجالت زده کردند و با عجله و شوق فراوان آن هم با پای برهنه به استقبال من آمدند.
بانویی که سردار سلیمانی با پای برهنه به استقبالش رفت + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جهان نیوز، حاجیه خانم زینب اسلام دوست مادر شهیدان زین الدین با بیان خاطره از شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: برای شرکت در مراسم یادبود مادر شهید حاج قاسم سلیمانی و عرض تسلیت حضوری به ساحت مقدس این فرمانده دلیر مجبور شدم از مسیر پادگان و قسمت آقایان وارد شوم.

وی اظهار داشت: وقتی به حاج قاسم اطلاع دادند که بنده برای عرض تسلیت در کنار دیوار حسینیه ثارالله ایستاده ام ایشان من را خجالت زده کردند و با عجله و شوق فراوان آن هم با پای برهنه به استقبال من آمدند.

بانویی که سردار سلیمانی با پای برهنه به استقبالش رفت

مادر شهیدان زین الدین تصریح کرد:حاج قاسم در آن مکالمه چند دقیقه‌ای بار‌ها از حضور من در این مراسم ابراز خوشحالی کرده و بنده را مورد محبت خود قرار دادند، ایشان هم در مراسم یادبود مادر بزرگوراشان و سابقا با حضور چند ساعته در منزل ما از من می‌خواستند که برای شهادتشان دعا کنم.

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم مرد استثنایی بود که ما مثل ایشان خیلی کم داریم، کمتر کسی را دیدم مثل ایشان جامعه الاطراف باشد کسی که غیب می‌بیند و از عالم غیب می‌گوید، با همه فرق می‌کردند و انسانی کامل بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید