تشریح قانون‌گذار روس از وضعیت دموکراسی در آمریکا

کدخبر: ۳۸۴۳۹۸
رئیس کمیته امور بین‌الملل شورای فدراسیون روسیه گفت: اعتراضات انتخاباتی خشونت‌آمیز در واشنگتن دی. سی. روشن ساخت که دموکراسی آمریکا از مسیر خارج شده است، این بدان معنی است که آمریکا دیگر اعتبار دیکته کردن سیاست به دیگر کشورها را ندارد.
تشریح قانون‌گذار روس از وضعیت دموکراسی در آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسپوتنیک اعلام کرد، روز چهارشنبه طرفداران رئیس جمهور در حال خروج، در حالی به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند که کنگره قرار بود شکست انتخاباتی دونالد ترامپ در برابر جو بایدن را مورد تأیید قرار دهد. ناآرامی و درگیری‌ها با پلیس باعث کشته شدن ۴ نفر شد.

کنستانتین کوساچف، رئیس کمیته امور بین‌الملل شورای فدراسیون روسیه در فیسبوک نوشت: جشن دموکراسی تمام شد. این متأسفانه آخر خط است و من این را بدون ذره‌ای بدخواهی می‌گویم. آمریکا دیگر هدایت‌گر این مسیر نیست و بنابراین حق شکل دادن به آن را از دست داده، چه برسد که بخواهد آن را به دیگران تحمیل کند.

این قانون‌گذار روس دیدگاه‌های خود در مورد آنچه توانست بحران در واشنگتن را به وجود آورد، بیان کرد که در میان آن‌ها، این حقیقت بود که "طرف شکست خورده در انتخابات، دلایل کافی برای متهم کردن پیروزشدگان به جعل را نداشت. "

کوساچف افزود: دموکراسی آمریکایی مشخصاً از هر دو پا لنگ شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید