اتهام خیانت به لیندسی گراهام

کدخبر: ۳۸۴۸۵۳
لیندسی گراهام جمهوریخواه در فرودگاه ریگان از سوی حامیان ترامپ دوره شد و آنها این سناتور را به "خیانت" در قبال رئیس جمهوری آمریکا متهم کردند.
اتهام خیانت به لیندسی گراهام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، روزنامه دیلی میل نوشت، حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در فرودگاه ریگان علیه لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه شعار "خیانتکار"‌ سر می‌دادند و از او می‌خواستند تا آرا را مورد حسابرسی قرار دهد.

گراهام اخیرا بار دیگر از کارولینای جنوبی برای سنا پیروز شد و ظاهرا از ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ حمایت کرده بود.

حامیان ترامپ با شعار "دوباره آمریکا را عالی می کنیم"، در تجمعی در فرودگاه ریگان، سناتور گراهام را "زباله انسانی" توصیف کردند چون گراهام از وعده‌اش در به چالش کشیدن تاییدیه آرای الکترال در کنگره روی برگرداند.

پس از خشونت های روز چهارشنبه در کنگره آمریکا، گراهام موضع خود را تغییر داد و بر آرای الکترال صحه گذاشت و گفت، کارش با ترامپ تمام شده است.

آشوب در فرودگاه ریگان در حالی رخ داد که فرودگاه‌های ناحیه واشنگتن در روزهای اخیر شاهد افزایش تدابیر امنیتی در پی درگیری‌ها در کنگره بودند چون انتظار می‌رفت که هواداران ترامپ بخواهند به شهرهای خودشان برگردند.

مشخص نیست که آیا طرفداران ترامپ که در فرودگاه با گراهام درگیر شدند بخشی از همان معترضانی هستند که روز چهارشنبه در کنگره رخ داد یا خیر.

یکی از حامیان ترامپ با انتشار فیلمی از فرودگاه ریگان در توئیتر نوشت: لیندسی گراهام وقتی از کنار من و گروه خشمگین هواداران ترامپ در فرودگاه عبور کرد، مرتکب اشتباه شد. همه آمریکا از تو می‌خواهند تا آرا را مورد بررسی قرار دهی و این رسوایی بزرگ را از این انتخابات پاک کنی اما تو اینکار را نمی‌کنی.

در این فیلم شخصی فریاد می‌زند که "گراهام، تو زباله انسانی هستی و تو خیانتکاری. باید برای باقی عمرت به زندان بیفتی. جای تو گوآنتانامو است."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید