خط و نشان دو روزه گل محمدی برای وزیر ورزش

کدخبر: ۳۸۵۳۹۳
اقتصاد نیوز: سرمربی پرسپولیس به وزیر ورزش دو روز فرصت داد تا تکلیف هیات مدیره پرسپولیس را روشن کند. به گفته گل محمدی برخی اعضا این هیات آدم های کوچکی هستند.
خط و نشان دو روزه گل محمدی برای وزیر ورزش

یحیی گل محمدی در مصاحبه ای که بلافاصله پس از پایان بازی انجام داد از مهدی رسول پناه و ادامه حضورش به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد و در نشست خبری پایش را فراتر گذشت و وزیر ورزش را تهدید کرد.
او در نشست خبری با خطاب قرار دادن مسعود سلطانی فر وزیر ورزش گفت:« دو روز به وزیر فرصت می دهیم تا تکلیف آدم های کوچک حاضر در هیئت مدیره را مشخص کند، وگرنه تبعات اتفاقاتی که رخ خواهد داد، برعهده ایشان خواهد بود.»

او پس از این خط و نشان خطاب به خبرنگاران گفت:شما نگاه کنید و ببینید که هیأت مدیره باشگاه استقلال چقدر این تیم را به خوبی حفظ کرد و حتی چهار، پنج بازیکن خوب و درجه یک گرفتند که کارشان را به خوبی انجام می دهند. هیأت مدیره یعنی همین؛ یعنی اینکه بتوانند بازیکنان را حفظ کنند ولی در سمت مقابل هیأت مدیره باشگاه ما را نگاه کنید که یکی یکی بازیکنان را فرستادند و رفتند. آخر سر هم می آیند و بیانیه می دهند که چرا در رختکن یک بازیکن برای تیم مشکلاتی به وجود می آورد. توجیهات عجیب و غریب می آورند. مسائل خنده داری را گفتند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید