روحانی:‌ هدف دولت تهیه تامین و ساخت یک واکسن مطمئن است

کدخبر: ۳۸۵۴۱۷
اقتصادنیوز : رئیس جمهور با قدردانی از تلاش های گسترده شرکت های دانش بنیان و تمامی مراکز و سازمان ها از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای ساخت واکسن ایرانی کرونا، تصریح کرد که هدف دولت تهیه ، تامین و ساخت واکسن مطمئن است.
روحانی:‌ هدف دولت تهیه تامین و ساخت یک واکسن مطمئن است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب ،رئیس جمهور با قدردانی از تلاش های گسترده شرکت های دانش بنیان و تمامی مراکز و سازمان ها از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای ساخت واکسن ایرانی کرونا، تصریح کرد که هدف دولت تهیه ، تامین و ساخت واکسن مطمئن است.

 در پی نوشت گزارشی از فعالیت های شرکت های دانش بنیان و مراکز مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تولید واکسن ایرانی کرونا و مراحل پیشرفت در این زمینه، حجت الاسلام حسن روحانی، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده و تداوم حمایت دولت از اینگونه اقدامات، تصریح کرد: « تامین سلامت مردم ، هدف و اولویت اول دولت است و از همین رو تهیه ، خرید، تامین و ساخت واکسن مطمئن کرونا جزء اهداف اصلی در مقابله با این ویروس است».

وی تاکید کرد: «اینجانب از تمامی اقدامات ارزشمند تمامی شرکت های دانش بنیان و مراکز مختلف فعال در این زمینه از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تشکر می‌کنم. دولت همچنان در کنار شرکت های دانش بنیان و ستاد اجرایی برای تولید واکسن کرونا خواهد بود و از همه دانشمندان فعال در این زمینه برای تولید واکسن مطمئن حمایت خواهد کرد».

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید