آخرین جزییات از خسارت زلزله در مشهد

کدخبر: ۳۸۵۴۲۷
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تاکنون هیچ گونه گزارش خسارت ناشی از زلزله در شهرستان‌های این استان اعلام نشده است.
آخرین جزییات از خسارت زلزله در مشهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مجتبی محمودی اظهار کرد: در پی وقوع زلزله ۴.۲ ریشتری در سفید سنگ فریمان تاکنون سه تیم به محل اعزام شدند، یک تیم در شعبه فریمان، ۲ تیم در هلال‌احمر تربت جام و یک تیم نیز در شعبه مشهد در آماده باش هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی عنوان کرد: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر خسارت و حتی مواردی مثل ترک خوردگی شکستگی شیشه گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: در حال تماس با دهیاران و فرمانداران و حتی اعضای شورای روستا هستیم تا اطلاعات کامل به دست بیاوریم و تا الان هیچ گزارش خسارتی نداشتیم.

محمودی با بیان اینکه مردم امشب هوشیار بخوابند، اظهار کرد: مردم ضمن حفظ آرامش خود از خوابیدن زیر لوستر و مکان‌های که احتمال افتادن شکستنی است، خودداری کنند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه مردم در هنگام وقع زلزله نباید از آسانسور استفاده کنند، ادامه داد: داشتن یک ساک اضطرار که در آن ملزومات ضروری مانند پاوربانک، جریه خشک، لباس گرم و عابر بانک است، همراه همشهریان باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید