استوری مرجانه گلچین در پی فوت اقای بازیگر

کدخبر: ۳۸۵۴۵۵
اقتصادنیوز : گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.
استوری مرجانه گلچین در پی فوت اقای بازیگر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،این روز‌ها چهره هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

پرویز پرستویی، چهره سرشناس سینما و تلویزیون ایران، با انتشار تصویری از آلبرت انیشتین، سخنی از او را در صفحه خود به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"اگر یک روز از خواب بیدار شویم
و ببینیم همه‌ی انسان‌ها از یک نژاد ، یک دین و یک رنگ شده‌‌اند ؛ تا قبل از غروب آفتاب دلایل دیگری برای اختلاف و جنگ و کشتار اختراع می‌کنیم!
((آلبرت انیشتن))"

پست جدید پرویز پرستویی

آرین بهاری، خواننده جوان موسیقی سبک پاپ که تحت عنوان «پازل بند» فعالیت می‌‌کند، با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی‌اش از هواداران پرسید که اگر او را با ماسک ببینند خواهند شناخت یا خیر.

"اگه بیرون یا جایی منو با ماسک ببینید میشناسید ؟"

سوال خواننده جوان از هواداران

ثریا قاسمی، هنرپیشه باسابقه و پیشکسوت سینما و تلویزیون در تازه‌ترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را بدون نوشتن متن خاصی به اشتراک گذاشت.

عکس جدید ثریا قاسمی

الهه رضایی، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان در دهه شصت، با انتشار تصویری از خود، شعری از قیصر امین پور را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

"دیروز ما زندگی را به بازی گرفتیم،
امروز او ،ما را
فردا؟؟
#قیصر _امین پور"

پست مجری دهه شصت

اتابک نادری، بازیگر سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصاویری در صفحه مجازی خود از دیدارش با سرتیپ خلبان حسین چیت فروش خبر داد و  نوشت:

"نشستی صمیمانه با سرتیپ خلبان حسین چیت فروش در خصوص ناگفته هایی از نیروی هوایی . من همواره به نیروی هوایی علاقه خاصی داشتم خصوصا احترام ویژه ایی به خلبانان و قهرمانان پروازی کشورمان داشتم بعد از برنامه دیروز با امیر خلبان و توضیحات ایشان ارادتم به این نیروی و افراد با هوش و وطن پرست اش چند برابر شد. این برنامه تلویزیونی در دهه فجر پخش خواهد شد"

دیدار آقای بازیگر با خلبان نیروی هوایی

علی شادمان، بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار تصویر قدیمی و دیده نشده از دوران کودکی خود در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"این عَکس
برایم بوی نَفت و فیتیله سوخته ی والور میدهد
و
گرمای تیوسِت های نَفتی که بعد تر آمد ...
و یک تانکر نَفت در انتهای حیاط که شب های سردِ زمستان با یک دَبه سمتش می دویدم که مخزن والور ها و تیوست را پُر کنم .
از دوران کودکیم جز بَزم های همیشگیِ خانوادگی ،
فقط دلم برای همین چیز های کوچک تَنگ می شود ...
پ.ن : دلتنگی های فوق ، نوستالژیِ اکثر دهه‌ شصتی ها و حتی پنجاهی های مردم ایران است .
اما خب ما‌ در دهه‌ی هفتاد تجربه شان کردیم ، مسیٔولین از جنگ تا کنون بی میلی عجیبی نسبت به پیشرفت شهر های مَرزی مثل ایلام دارند !
«ایلام»
غنی از ثروت است و محروم از توسعه"

عکس دیده نشده از علی شادمان

سیاوش خیرابی، بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصویرنوشته‌ای را در مورد توجه بیش از حد به فضای مجازی منتشر کرد.

توصیه سیاوش خیرابی درمورد فضای مجازی

پیمان طالبی، مجری شناخته شده برنامه طبیب که از شبکه سه سیما پخش می‌شود، در واکنش به اعتراضاتی که نسبت به طرفداری این مجری از استقلال صورت گرفته بود، پستی را در صفحه‌اش منتشر کرد و نوشت:

"از دیروز که استورى ها و پُست هاى دربى رو گذاشتم ، یک عده مدام پیغام میدن که آقاى طالبى شما دیگه چرا ؟؟ آقا پیمان از شما انتظار نداشتیم .. آقا شما مجرى رسانه هستى چرا استقلالى هستى؟؟ پیمان جان شما اگر طرفدارىِ یه تیم رو کنى ، دیگه از بقیه چه انتظارى داریم ؟ و.......... جملاتى از این دست که لازم میدونم یه توضیح کوتاه بدم براى همیشه..
اینکه من مجرى و گوینده رسانه هستم ، درست. اما آیا از دیشب توى برنامه هام به طور جدى از یه تیم جانبدارى کردم و یا به طور جدى تیم دیگر رو تخریب کردم ؟؟
قطعا نه.
اصلا نباید این اتفاق بیفته. مگر در شرایطى که گاهى گفتگوها به طنز کشیده میشه.
رسانه مال همه است و من با هر تعلق رنگى ، باید در اجرا ، تعادل و تساوى رو براى هر تیمى برقرار کنم.
اما قرار نیست توى صفحه ایى که عنوانش ، صفحه شخصیه ، از علایقم و تعلق رنگىِ فوتبالیم نگم.
اینجا اسمش معلومه ، صفحه شخصى
تکرار میکنم ، صفحه شخصىِ پیمان طالبى. نمیتونم دست به خود سانسورى توى صفحه ام بزنم. من طرفدار استقلالم و تقریبا همه میدونن ، اما دیشب و امروز توى برنامه ، از هر دو تیم حرف زدم. توى گفتگوهام تعادل رو برقرار کردم ، چون رسانه مالِ همه مردمه.
پس این دوتا فضا رو باهم قاطى نکنید.
ببخشید طولانى شد.
نظرى دارید، چه مخالف، چه موافق، حتما میخونم
ارادتمندم
به امید برد پسران جذاب آبى"

پاسخ پیمان طالبی به اعتراضات قرمزپوش ها

مرجانه گلچین، هنرپیشه شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار استوری زیر در صفحه‌اش از فوت یوسف قربانی که با هم در سریال «نقطه سرخط» همبازی بودند خبر داد.

استوری مرجانه گلچین درباره فوت اقای بازیگر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید