به این 5 شهر مازندران سفر نکنید، کرونا بیداد می کند

کدخبر: ۳۸۶۰۳۸
رئیس پلیس راهور مازندران گفت: محدودیت‌ها کماکان در ارتباط با شهرهای قرمز و نارنجی در دستور کار پلیس قرار دارد و هیچ خودرویی حق ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ندارد.
به این 5 شهر مازندران سفر نکنید، کرونا بیداد می کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نصرالله بیگلری امروز درباره آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی در محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  محدودیت‌ها کماکان در ارتباط با شهرهای قرمز و نارنجی در دستور کار پلیس قرار دارد و هیچ خودرویی حق ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ندارد.

وی افزود: براساس مصوبات از ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج خودروهای بومی از این شهرها جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راهور مازندران بیان کرد: کارمندان برای تردد، افراد در بحث کارهای قضایی و بیماران با ارائه کارت شناسایی می‌توانند به محل کار و منزل خود بازگردند‌.

R1uUi4xqdEg3

این مسوول به اعمال محدودیت تردد شبانه کماکان از ۲۱ تا ۴ صبح، اظهار کرد:  رانندگان درصورت تردد در این ساعات مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

بیگلری تصریح کرد: قبلا کارت های تردد در چهار رنگ پیش‌بینی شده بود که براساس مصوبه ستاد ملی کرونا همه این کارت‌ها باطل شدند و افراد با این تصور که مجوز تردد دارند اعمال قانون خواهند شد.

وی یادآور شد: براساس اعلام ستاد ملی کرونا پنج شهر قائمشهر، ساری، نکا، فریدونکنار و امل در وضعیت قرمز و سایر شهرها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید