واکنش رئیس شورای شهرری به ادعای توهین او به شهادت حضرت زهرا(س)

کدخبر: ۳۸۶۵۶۵
اقتصادنیوز :‌رئیس شورای شهرستان ری گفت: از کودکی در هیآت مذهبی بزرگ شده‌ام و خادم عزاداران واقعی فرزندان حضرت زهرا(س) بوده، هستم و خواهم بود.
واکنش رئیس شورای شهرری به ادعای توهین او به شهادت حضرت زهرا(س)

به‌گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایمنا، پیام تسلیت حسن خلیل‌آبادی به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) باعث شد تا برخی به دلیل به‌کار بردن لفظ "وفات" به جای "شهادت" توسط او، به این عضو شورای شهر تهران انتقاد کنند.

منتقدان این اقدام او را "نادانی" و "اهانت" دانستند و به او پیشنهاد کردند به‌جای عضو شورای شهر بودن، شغل معلمی را ادامه دهد.

خلیل‌آبادی در واکنش به این انتقادات در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پیرو اطلاعیه تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا (س) پیرامون مطالبی که برخی در فضای مجازی مطرح کردند، چند نکته را متذکر می‌شوم؛

۱- مردم متدین شهرری از ارادت فرزند خود به اهل بیت (ع) بیش از نیم قرن است که آگاهند.

۲- لطفاً از جانب مردم، اینگونه غیر مؤدبانه صحبت نفرمایید، چراکه اهالی شهرری ساکن دیاری هستند که مهد تمدن و خاستگاه عالمان بزرگی است که اولین ویژگی ایشان کرامت انسانی و حفظ حرمت انسان‌ها بوده است. همچنین یکی از ویژگی‌های مردم این سرزمین کهن که بدان افتخار می‌کنم این است که همه در سلام و احترام از یکدیگر پیشی می‌گیرند.

۳- در ایام اخیر علیرغم اینکه من قصد کاندیداتوری برای انتخابات پیش رو را ندارم و تلاشم بر آن است وظایف نمایندگی‌ام را در شورای شهر بدون حواشی و با تاکید بر حفظ حقوق مردم انجام دهم و به پایان برسانم، لیکن کسانی که نگاه پیروزمندانه!
به انتخابات آینده را دارند با زیر سوال بردن هر مطلبی که در رسانه من منتشر می‌شود به دنبال سوژه‌ای هستند تا کلاهی از این نمد بسازند!

۴- من اولین کسی بودم که مضرات مازوت و استفاده آن در صنایع را متذکر شدم، این درحالی است که بر من تاختند و حال امروز همه برای بیان مضرات آن از هم سبقت می‌گیرند!

طبق اصل صدم قانون اساسی راجع به استقلال ری می‌گویم و باز بر من می‌تازند، راستی چه مردمانی بر هویت خود می‌تازند؟!

حرف و گله بسیار است اما قصد تکدر خاطر کسی را ندارم...

مردم عزیز شهرری، دوستداران واقعی حضرت زهرای مرضیه (س) که مهمترین ویژگی آن حضرت مبارزه در راه مقابله با ظلم و ستم بود، بدانید

این فرزندتان نسبت به خاندان رسول الله (ص) و بلکه همه انبیا عظام خاضع هستم و همه دوران زندگی‌ام مشحون از ارادت به اهل بیت (ع) است، چراکه از کودکی در هیآت مذهبی بزرگ شده‌ام و خادم عزاداران واقعی فرزندان حضرت زهرا (س) بوده، هستم و خواهم بود...

به راستی شهادت یکی از گونه‌های وفات نیست...

هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یاد باد
هر که ما را خوار کرد از عمر بر خوردار باد
هر که اندر ره ما خاری فکند از دشمنی
هر گلی کز باغ وصلش بشکفد بی خار باد"

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید