کرونای انگلیسی در کدام شهر ایران است؟

کدخبر: ۳۸۶۶۹۱
اقتصادنیوز : عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وضعیت پایتخت با هر رنگ زرد و قرمز همچنان به لحاظ کرونا در وضعیت اضطرار است و نباید از آن غافل شد، گفت: نمونه‌های مثبت کرونای انگلیسی در تهران بوده است.
کرونای انگلیسی در کدام شهر ایران است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز ،زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره ورود کرونای انگلیسی به پایتخت گفت: ورود این ویروس به کشور موضوع عجیب و غریبی نیست باید آمادگی‌ها به صورت کامل در همه شهرها به ویژه پایتخت اجرایی شود و مردم اهتمام جدی جهت رعایت پروتکل‌ها داشته باشند.

همچنین ببینید: کاهش تعداد نگران ها چه تاثیری بر اوج گیری مجدد کرونا داره؟

وی با اشاره به اینکه نمونه‌هایی مشاهده شده از کرونای انگلیسی در تهران بوده است، گفت:‌در مورد بیمار اولیه خودش ادعا کرده که کرونای انگلیسی دارد چرا که به خارج از ایران سفر کرده و پس از آن شرایطش تحت کنترل و مشخص شد کرونا از نوع انگلیسی است و دیگر مبتلایان جدید نیز خانواده آنها هستند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: کرونا در پایتخت طی ماه اخیر تا کنون روند کاهشی داشته ولی این مسأله به معنای تمام شدن قضیه نیست و پروتکل‌ها با جدیت باید رعایت شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: وضعیت پایتخت با هر رنگ زرد و قرمز همچنان به لحاظ کرونا در وضعیت اضطرار است و نباید از آن غافل شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید