مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س):

هشدار؛ فریب آمار کرونا را نخورید!/ با غفلتی کوچک به روزهای بحرانی بازمی گردیم

کدخبر: ۳۸۶۷۴۶
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) هشدار داد: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبانماه ٩٩ باز خواهیم گشت.
هشدار؛ فریب آمار کرونا را نخورید!/ با غفلتی کوچک به روزهای بحرانی بازمی گردیم

به گزارش اقتصادنیوز از جماران؛ سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر سخنان وزیر بهداشت و توصیه های دکتر زالی رئیس ستاد کرونای تهران گفت: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی به شرایط  سخت و بحرانی آبانماه ٩٩ باز خواهیم گشت.

سعید خال افزود: بخشی از رعایت پروتکل ها به شهروندان عزیزمان باز میگردد و بخشی نیز به نهادها و مسئولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازیهای بی رویه باز میگردد. 

 سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر ادامه روند رعایت پروتکل ها و محدویت ها تصریح کرد: در صورت کوچترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبانماه باز خواهیم گشت ، لذا بایستی رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد. 

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت : نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمامی مسئولان و دست اندرکاران و نهادهای مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش ، رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت ها را رعایت کنند.

وی افزود توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه های ستاد ملی کرونا است و تاکید می کنیم که نباید با شنیدن آمارهای کاهشی که می تواند موقتی باشد دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید