در تلویزیون میوه نخورید!

کدخبر: ۳۸۶۷۵۰
روز گذشته اقدام عجیب عوامل برنامه «فوتبال برتر» حسابی سر و صدا کرد.
در تلویزیون میوه نخورید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، این برنامه برای پوشش داربی تهران چند مهمان سرشناس داشت؛ از خداداد عزیزی و رضا شاهرودی تا فیروز کریمی و سیروس دین‌محمدی. برنامه به خوبی و خوشی برگزار شد تا این که در نهایت مهمانان به شوخی گفتند که لیوان آب روی میز نبوده است و از این دست مسائل.

فیروز کریمی هم با قریحه طنز معروفش پی کار را گرفت و گفت: «لطفا آدرس نزدیک‌ترین قهوه‌خانه به صداوسیما را به ما بدهید.» گذشت و رفت تا این که شش روز بعد از این ماجرا، انگار تهیه‌کننده فوتبال برتر یادش افتاد به او توهین شده و باید انتقام بگیرد. در نتیجه کلیپی از میوه‌خوردن مهمانان هنگام تماشای بازی تهیه و به زشت‌ترین حالت ممکن، همراه با افکت صدای کمدی و پخش تند و آهسته حرکات مهمانان انتشار یافت.

اولا که مشخص نیست چرا باید از میوه‌خوردن یک نفر فیلم گرفته شده باشد و در ثانی، نشان‌دادن چنین واکنشی به یک انتقاد ساده، نهایت روحیه خشک مسئولان برنامه را نشان می‌دهد. اینها آدم‌های کمی در فوتبال ایران نیستند و صداوسیما هنوز هر سال حوالی هشت آذر، ده‌ها بار گل خداداد عزیزی به استرالیا را پخش می‌کند. حالا گیریم که او گفته آب روی میز نیست. باید فیلم موزخوردنش به سخره گرفته شود؟ فوتبال برتر که در باکس برنامه محبوب نود به مردم تحمیل شد، همچنان در جذب مخاطب ناموفق بوده و شاید چنین رفتارهایی نشان می‌دهد دلیل شکست آنها چیست.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید