تفاوت مهم موزهای کوچک با موزهای بزرگ

کدخبر: ۳۸۶۹۳۰
اقتصادنیوز : موز حاوی عناصری که موجب چاقی می‌شود نیست، اما خوردن بیش از حد هر ماده غذایی می‌تواند باعث افزایش وزن شود.
تفاوت مهم موزهای کوچک با موزهای بزرگ

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، باتوجه به اینکه گفته می‌شود موز یکی از میوه‌هایی است که باعث چاقی می‌شود، آیا این میوه لذیذ واقعا باعث افزایش وزن می‌شود و یا بالعکس باعث کاهش وزن می‌شود؟

چگونه می‌توانید موز را میل کنید که به افزایش وزن شما کمک کند، ارزش غذایی که موز برای بدن فراهم می‌کند چه مقدار است، پاسخ این سوالات را در این گزارش دنبال کنید.

در حقیقت، موز حاوی عناصری که موجب چاقی می‌شود نیست، اما خوردن بیش از حد هر ماده غذایی می‌تواند باعث افزایش وزن شود و این افزایش وزن به دلیل افزایش کالری مصرف شده است؛ بنابراین اگر از طرفداران موز هستید، می‌توانید آن را به عنوان یک عنصر کمک کننده به افزایش وزن اصولی در رژیم غذایی خود بگنجانید.

عکس آنچه گفته شد، همچنین می‌توان با خوردن به اعتدال موز نیز آن را ​​به رژیم‌های کاهش وزن اضافه کرد. این تعداد کالری مصرفی شماست که میزان افزایش یا کاهش وزن شما را تعیین می‌کند و هدف شماست که مشخص می‌کند موز یا سایر مواد غذایی باعث کاهش یا افزایش وزن شما می شود.

یک موز کوچک حاوی ۹۰ کالری است، در حالی که یک موز بزرگ حاوی ۱۲۱ کالری است، بنابراین اگر می‌خواهید وزن خود را افزایش دهید، می‌توانید هر روز علاوه بر رژیم منظم، دو عدد موز بزرگ نیز بخورید، این مقدار حدود ۲۴۲ کالری به کالری دریافتی روزانه شما می‌افزاید که این مقدار برای افزایش وزن شما کافی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید