نامگذاری خیابانی به نام شهید رضایی نژاد در تهران

کدخبر: ۳۸۷۱۴۱
بر اساس پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، خیابان ناهید در منطقه ۲ به نام شهید داریوش رضایی نژاد نامگذاری شد.
نامگذاری خیابانی به نام شهید رضایی نژاد در تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صورت جلسه نامگذاری خیابان‌های شهر تهران در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت که محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با توضیح درباره این مصوبه گفت: بر اساس صورت جلسه این نشست، ۱۸ تغییر نام پیشنهاد شد که بخشی از آن‌ها را بیان می‌کنم.

وی گفت: بر اساس پیشنهاد کمیسیون، خیابان ناهید در منطقه ۲ به نام شهید داریوش رضایی نژاد نامگذاری شد و پیشنهاد بعدی مربوط به نامگذاری خیابانی در منطقه دو به نام سردار شهید پور جعفری از همرزمان شهید سلیمانی بود که آن مصوب شد.

وی افزود: پیشنهاد بعدی نامگذاری خیابان پارسی مهر به نام استاد عباس زریاب خویی، پیشنهاد بعدی کوچه شمشاد به نام استاد علی شریعتمداری، پیشنهاد بعدی به نام استاد مهدی مائوزی، پیشنهاد بعدی به نام استاد ابوالقاسم گرجی و پیشنهاد اخر به نام استاد حمید سمندریان است.

حق شناس تصریح کرد: این عزیزان از مفاخر فرهنگ و هنر معاصر هستند، ۳۵ متری گل‌ها به نام یزد، ۱۸ متری گل‌ها به نام اردکان و خیابان گلفام را به نام شهر ندوشن مصوب کرده ایم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید