چرا نام سردار دهقان در لیست املاک نجومی شهرداری تهران بود؟

کدخبر: ۳۸۸۰۶۶
اقتصادنیوز: سردار دهقان درباره آمدن نامش در لیست املاک نجومی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.
چرا نام سردار دهقان در لیست املاک نجومی شهرداری تهران بود؟

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه اطلاعات نوشت:حسین دهقان در زمینه املاک نجومی‌ اظهار داشت: از سال ۹۰ تا ۹۲ به نوعی مشاور آقای قالیباف بودم. در اتاق مسکن، یا مسکن‌سازی یا واگذاری مسکن صورت می‌گرفت و در آن افرادی که ساخت‌وساز می‌کردند و تراکم می‌خریدند و بدهکار بودند، مابه‌ازای آن واحدهایی به شهرداری می‌دادند. یکی از این واحدها را من گرفتم.

دهقان ادامه داد: من هیچ امتیاز قانونی و غیرقانونی دریافت نکردم. منزلی داشتم و قرار شد تا فردی مسئول شود که منزل ما را بردارد و یک واحد جایگزین به ما بدهد و قراری مبنی بر دادن تخفیف یا امتیاز ویژه‌ای به من نبود، تا وقتی که جریان یاشار سلطانی پیش آمد و من همان موقع به شهرداری مراجعه کردم و گفتم که اگر سهم اضافه‌ای به من رسیده است بررسی و دریافت شود.

وی گفت: در تمامی‌عمر تلاشم بر این بوده که از بیت‌المال استفاده نامناسبی نداشته باشم. پرونده‌ها به دادستانی رفته بود و معلوم شد که هیچ نقض قانونی صورت نگرفته است ولی من بارها به خاطر آمدن اسمم در آن لیست به شهرداری مراجعه کردم و درخواست کردم که مساله را بررسی کنید تا حقی ناحق نشده باشد. به رغم آنکه شهرداری و دادستانی می‌گویند مشکلی نیست، اما همجنان اصرار دارم که باید بررسی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید